Ashley
Prebudila som sa vedľa neho. Jeho ruka bola obtočená okolo môjho pása, cítila som jeho telo natlačené na tom mojom a bezpečnejšie som sa nikdy necítila. Mierne som pootočila hlavu, jeho dych dopadal na môj krk a moja ruka zablúdila k tej jeho. Opatrne som svoju dlaň vložila do tej jeho a zovrela ju. Potrebovala som cítiť jeho dotyk.
"Už si hore?" strhla som sa pri jeho hlase, keďže som si myslela, že spí no potom som sa usmiala.
"Hej." šepla som do ticha. Bolo to také zvláštne ticho, no príjemné.
"Tak spi." zamrmlal mi do vlasov a ja som sa krútiac hlavou uchechtla. Stále by iba spal. To je celý Ryan.
"Koľko je hodín?" ignorovala som jeho poznámku o spánku a načiahla sa po svoj mobil na nočný stolík. "Sakra!" zakliala som, keď mi skoro všetko popadalo na zem a svoj mobil som aj tak nenašla. Kam som ho dala?
"Kašli na to." zovrel pevnejšie môj pás a otočil si ma k sebe. Odhrnul mi prameň vlasov z tváre a ja som sa usmiala. "Si strašne krásna." pozeral mi do očí a ja som cítila ako mi červeň stúpa do tváre, preto som si skryla svoju horiacu tvár do jeho nahej hrude.
Ryan sa zasmial a pevnejšie ma k sebe pritisol. Pobozkala som ho na nahú hruď, cítila som ako sa zachvel a tak som sa malými bozkami prebojovala až k jeho krku kde som sa mu prisala na pokožku a skôr ako si stihol uvedomiť čo vlastne robím, na krku mu zostala červená značka. Ryan nespokojne zavrčal a ja som sa uchechtla nad svojím dielom. Dala som si záležať.
"Ty si mi spravila cucflek." zavrčal mi na perách, keď ma prevalil pod seba a týčil sa nadomnou akoby mi chcel ukázať kto tu tomu velí.
"Možno." zahryzla som si do pery a hlavu som trošku naklonila na stranu. Hej, má tam cucflek.
"Vieš, že toto sa nerobí?" zdvihol provokačne obočie a myslím, že si dal záležať aby jeho hlas znel tak chrapľavo. Alebo ho má taký sexy stále? Och urobila by som sa iba z toho. Bože Ashley!!
Cítila som ako sa mi jemne prisal na krk. Vedela som presne čo robí, no nevadilo mi to. Slastne som privrela oči, i keď to niekedy keď silnejšie vcucol kožu na mojom krku medzi svoje pery zabolelo, užívala som si to ako sa jeho pery dotýkajú mojej pokožky. Keď sa odlepil od môjho krku víťazoslavne sa nadomnou usmial a ja som si rukou siahla na mokré miesto. Cítila som ako mi tam ešte pulzuje krv. Ryan sa zničoho nič postavil z postele, no ja som zostala ležať.
"Idem do sprchy." vtisol mi jemný bozk na pery, mrkol na mňa a vyšiel z mojej izby.
Nechápala som prečo sa tak škodoradostne uškŕňal, ale neriešila som to a tiež sa postavila z postele. Cestou do kúpeľne som zbierala zo zeme svoje veci a zastavila som sa pri zrkadle. Naklonila som hlavu na bok aby som videla aký veľký cucflek mi urobil, no neuvidela som na svojom krku iba jedno červené miesto. Ten hajzel mi spravil rovno tri! Sama pre seba som potichu zavrčala pri pohľade na tri červené miesta na mojom krku.
"Takto je aspoň každému jasné, že si iba moja." zavrčal a chytil ma za ramená, keď sa objavil za mnou v odraze zrkadla. Myslela som, že už sa sprchuje. Pobozkal ma na miesto s tromi červenými škvrnami, uškrnul sa nad jeho prácou a potom sa znova vytratil tak rýchlo ako prišiel. Pokrútila som nad ním hlavou a už teraz premýšľala, ktorý šál mi to zakryje.
Ráno
Kráčali sme po parkovisku smerom ku škole bok po boku. Slnko mi svietilo do tváre, ale keďže som mala slnečné okuliare nevadilo mi to, na tvári sa mi ťahal úsmev a naše ruky voľne vysiace pri tele sa jemne dotýkali. Vnímala som ten letmý dotyk intenzívnejšie a intenzívnejšie a sústredila som sa naňho viac ako na to čo mi Ryan rozprával. Mal studené ruky tak ako vždy a aj keď sa ma dotýkali iba končekmi prstov cítila som to.
YOU ARE READING
Brother's love
RomanceBrat a sestra. Kto by si kedy pomyslel, že medzi nimi bude niečo viac ako súrodenecká láska? The first and official story of this thematic® 2014 ©️2014 by SimonettaStupalov #1 in Romance |Upozornenie: V príbehu sa nachádzajú vulgarizmy , sexuálne, č...