"Radšej by som išla do tej postele." zamrmlala som si aspoň sama pre seba a s ťažkým povzdychom si podoprela hlavu rukou.
Keď bol Nick bez trička okrem výracovaného brucha som si všimla aj dva cucfleky na krku, ktoré určite patrili slečne čo tu nocovala. Pritom pohľade som si vybavila Ryanov krk a cucflek na ňom čo som mu urobila v tú noc pred odchodom. Označila som si ho, tak aby bolo každému jasné, že Ryan už niekoho má..
Ashley
"Nemáš to peši ani desať minút a aj tak chodíš autom. Potom sa nečuduj, že priberáš."
"Čo? Ja nepriberám." ohradil sa okamžite Nick a ja aj keď som vedela, že má pravdu som pretočila očami. Keď budeme chodiť do Mc takto každý deň ja začnem priberať.
"Do you really fuck... With... Me!" začal spievať pesničku čo hrala z rádia pričom sa s úškrnom díval na mňa a ja som pretočila očami. Siahla po gombíku, ktorý prepínal stanice a preladila na inú. "Čo je? Tá bola náhodou dobrá!" bránil jeho mizerný rapový vkus a ja som pokrútila hlavou v zápore. Nikdy som tú pesničku nemala rada. Vždy som ju totiž v Nickovom aute musela počúvať.
"O tá je dobrá!" pridala som hlas, keď začala hrať pesnička od Iggy Azaleai a Charli XCX - Fancy.
"Grrr. Neznášam ju." zabručal Nick a hlasitosť znova stíšil. Dobre, v hudbe sa teda rozhodne nezhodneme. S povzdychom som sa teda zaryla hlbšie do pohodlnej sedačky potiahnutej kožou a počúvala pesničku, na ďaľšej stanici, ktorú zrejme ani Nick nepoznal.
~~~
"Máš pivo?" zaskučal hneď ako sa rozvalil na našom čiernom koženom gauči.
"Hej, myslím, že tam nejaké je." súhlasne som kývla a pobrala sa do kuchyne pozrieť či máme nejaké pivo. Potešila som sa keď som uvidela dve plechovky, pretože bolo vonku neskutočné teplo. Zobrala som obe a išla do obývačky späť za Nickom. "Chytaj." hodila som po ňom pivo a následne sa rozvalila na gauči vedľa neho.
"Čo chceš robiť?" spýtal sa Nick, keď sa napil studeného piva tak ako ja a ja som mykla plecami. Nejako sa mi nič nechce. Ešte stále ma neprešiel ten môj spánok.
"Neviem." zamrmlala som tak že to zrejme ani nepočul a načiahla sa po mobile kde mi svietilo nové upozornenie. Odpísala som na správu čo mi prišla a mobil hodil na gauč pri svojich nohách.
"Môžme si pozrieť nejaký film." navrhol ako jednu z variant, keďže najesť sme sa už boli a kecanie pri pive už tiež máme zachvíľu za sebou.
"My dvaja?" zdvihla som pobavene obočie. "My sa nevieme dohodnúť ani na pesničke, ktorú by sme počúvali štyri minúty a nie to ešte na filme." neprichádza do úvahy. Na tom sa určite nedohodneme.
"Ale no ták." krátko sa zasmial. "Musí byť nejaký film, ktorý by nás bavil oboch, nie?"
"Dovolím si o tom pochybovať." zamrmlala som si potichu popod nos, no viem že ma Nick aj tak počul.
"Ale prestaň byť taká pesimistická Ashley. Niečo sa nájde." povzbudzujúco do mňa drgol, tak že mi skoro vypadol mobil z ruky, keď som odpisovala na ďaľšiu správu a za to si vyslúžil môj varovný pohľad. "S kým tak píšeš?" nakukol mi do mobilu, čo mi teda nevadilo, kedže som nepísala s Ryanom a žiadne iné tajomstvá som pred ním nemala.
"S Mikom." odpovedala som mu hneď ako som Mikovi odoslala odpoveď a pozrela na Nicka.
"Čo chce?"
"Chcel sa stretnúť. Aj s Mary. Dlhšie sme sa nevideli."
"Tak nech prídu sem." mykol ramenami a ja som naňho pozrela s pohľadom či to myslí vážne. Keď nič iné nenamietal, roztvorila som správy s Mikom a začala písať.
YOU ARE READING
Brother's love
RomanceBrat a sestra. Kto by si kedy pomyslel, že medzi nimi bude niečo viac ako súrodenecká láska? The first and official story of this thematic® 2014 ©️2014 by SimonettaStupalov #1 in Romance |Upozornenie: V príbehu sa nachádzajú vulgarizmy , sexuálne, č...