Ryan
"Dopredele Erick čo si mi to nahádzal do toho kufra, kde sa mám podľa teba teraz zbaliť?!"
"Veď je to iba pár vecí, bože robíš z toho vedu."
"Ty si taký idiot! Zober si to okamžite preč!"
"Videli ste niekto moje cigarety?"
"Sakra kto mi zasa zajebal moju trávu?!"
Ozývalo sa naokolo mňa v izbe dva krát dva metre štvorcové o ktorú som sa delil s Nickom, Erickom a Sebastianom. Za hodinu sme mali vyraziť späť do nášho rodného mesta, nakoľko už bol piatok a práve dnes bol príjazd späť. Všetci štyria okolo mňa pobehovali zakopávajúc o veci toho druhého, pretože sme všetci vstali ešte len pred pol hodinou, všetci s opicou ako sviňa a nemali sme zbalené.
"Kurva za hodinu máme odísť a vy ešte stále nie ste zbalení!" Dvere od našej izby sa rozrazili a na ich prahu zostala stáť čiernovlasá priateľka mojej sestry.
"Doprdele nehuč tak, bolí ma hlava!" Okríkol ju Erick pohotovo.
"Nemal si včera toľko chlastať!" Odesekla mu a sama sa pozvala ďalej. "Ideme ešte von?" Podišla k napoly vyzlečenému Nickovi a ruky obmotala okolo jeho pása. Pripomenulo mi to Ashley. Tiež si tak vždy žiadala moju pozornosť.
"Áno zlato, len sa oblečiem."
"Idete niekto na jointa?" Ozval sa Sebastian, keď úspešne našiel svoj balíček trávy a strčil si medzi pery brko.
"Ja idem." Ozval sa Erick tak isto sa obliekajúc. "Ryan ideš s nami? Pôjdeme ešte nájsť Chaza." Iba som mu prikývol na súhlas, i keď som nemal v pláne s nimi huliť. Mal som toho po včerajšku už dosť.
Nakoniec sme sa všetci piati naraz vymotali z našej hotelovej izby a Nick si zastrčil kľúče do nohavíc, keďže sa s Mary vydali na pred a mali sa vrátiť aj skôr ako my. Chaz bol zaradený v inom ročníku ako my preto sme museli ísť o poschodie vyššie aby sme ho našli. Bol v izbe číslo 203 s nejakými spolužiakmi. Vytiahli sme ho odtiaľ von a všetci sa rozišli smerom k východu. Na chodbe sme stretli hlúčik dievčat zmiešaných z iných ročníkov. Pár z nich som iba zbežne poznal. Neunikol mi pohľad malej čiernovlásky, ktorá sa na mňa dívala, keď sme prechádzali okolo.
"Máš tuším nápadníčku kámo!" Poklepal ma po chrbte Sebastian, keďže si zrejme všetci všimli jej pohľadu.
"Prosím ťa," pretočil som očami. To dievča za mnou liezlo včera celý večer, nevedel som sa jej nijako zbaviť. Našťastie ma potom prišla zachrániť Emily, keďže si všimla, že mi to dievča nechce dať pokoj a svojim šarmom potopila všetky jej nádeje. Bol som jej neskutočne vďačný.
"Pretiahnuť by si ju mohol," uznal Erick kývajúc hlavou.
"Nemám záujem." Pred rokom by som si dal povedať. Dnes už ma tieto dievčatá v krátkych sukniach, čakajúce kým ich niekto pretiahne nebrali.
"Čo to trepeš doprdele, kozy mala slušné!" Okríkol ma Sebastian, ktorého ani dodnes neopustil pocit, že som ešte stále na jeho lodi 'Ošukať všetko čo sa hýbe'.
"Daj pokoj," Nemal som momentálne náladu na to, sa tu s ním dohadovať. Keď neprestane s tými pičovinami tak mu už jednu naozaj prijebem.
"Nebuď citlivka." Pretočil očami, no ďalej už sme obaja mlčali. Konečne.
Vonku sme sa trochu vzdialili od hotela a Erick so Sebom si zapálili jointa. Ja som si zapálil cigaretu spoločne s Chazom a reč padla na to, čo bude robiť po príchode domov. Moje myšlienky sa v polovici jeho rozprávania stočili k tomu, čo budem robiť ja, keď prídem domov. Ashley na mňa určite čakala. Vedela, že dnes poobede sa máme vrátiť. Počas tých siedmych dní som a ňou tri krát telefonoval. V telefóne neznela dva krát nadšene, jej hlas bol veľmi tichý, miestami som ju ani nepočul, no uistila ma, že je v pohode, takže som si o ňu starosť nerobil. I keď mi niečo v duchu našepkávalo, žeby som možno mal.
YOU ARE READING
Brother's love
RomanceBrat a sestra. Kto by si kedy pomyslel, že medzi nimi bude niečo viac ako súrodenecká láska? The first and official story of this thematic® 2014 ©️2014 by SimonettaStupalov #1 in Romance |Upozornenie: V príbehu sa nachádzajú vulgarizmy , sexuálne, č...