Ashley
Ráno ako každé iné. Tento týždeň sa hádam ani neskonÄÃ. Brázdilo mi mysľou, zatiaľ Äo som si chystala veci do Å¡koly. Tento týždeň sa mi zdal nekoneÄne dlhý, som rada, že už je piatok. Dnes ma Äakalo v Å¡kole iba Å¡esÅ¥ hodÃn. Samej seba som sa pýtala Äo tam dopekla eÅ¡te robÃm, no neplánovala som do Å¡koly ÃsÅ¥ celý, budúci teda posledný týždeň, ÄÃm sa to vlastne vyrovná. Už sme v Å¡kole aj tak veľa nerobili, väÄÅ¡inu hodÃn sme mali voľných a pripravovali sme Å¡kolu na odovzdávanie maturitných vysvedÄenà na ples. Táto udalosÅ¥ sa mala konaÅ¥ vonku, na Å¡kolskom dvore. Malé pódium už stálo na svojom mieste, stovky stoliÄiek už Äakali ozdobené v telocviÄni. Ich výzdoba mi pripomÃnala svadbu. Boli totiž dekorované do biela, boli previazané veľkými fialovými mašľami a na konci pódia stál veľký oblúk z dubového dreva. Zdobili ho umelé, fialové a ružové ruže. Volal sa absolventský oblúk a bol to nápad naÅ¡ej uÄiteľky umenia. Povedala, že každý kto nÃm v ten deň prejde sa oficiálne stane absolventom naÅ¡ej Å¡koly. Nie, kreativita jej nechýbala, so svojÃm povolanÃm sa trafila presne do Äierneho.
Klamala by som, ak by som povedala, že som si nepredstavovala cez ten oblúk prechádzaÅ¥ Ryana a seba v svadobných Å¡atách. Ako prostej tÃnedžerke sa mi samozrejme pred oÄami vybavila naÅ¡a svadba, keÄ som uvidela tú dekoráciu. Iba mi tá myÅ¡lienka preletela mysľou. Ja obleÄená v dlhých bielych Å¡atách, vlasy vypnuté vo vysokom cope, v rukách kytica fialových kvetov a Ryan v smokingu s fialovou kravatou, ktorá by ladila k mojej kytici. Bola to pekná predstava, no nereálna.
Hodiny na mojom noÄnom stolÃku ukazovali Å¡tvrÅ¥ na osem. ÄŒas odÃsÅ¥, pokiaľ som chcela stihnúť svoj autobus. Dolu na prÃzemà som stretla otca, bol obleÄený v pracovnom a práve mame chystal raňajky. Ako tehuľka si rada pospala dlhÅ¡ie a tak do práce chodila až na deviatu. Ak sa na to necÃtila tak zostala doma. Šéf jej maximálne vyÅ¡iel v ústrety a bol kedykoľvek pripravený ju prepustiÅ¥ z práce, dovolil jej pracovaÅ¥ z domu a dokonca jej sľúbil, že po materskej dostane späť svoje povôdné miesto. Ako sama povedala, ocitla sa pod najlepÅ¡Ãm vedenÃm. Môj otec ako šéf firmy v ktorej pracoval taký ústretový nebol.
Dom som opúšťala s dvojminútovým meÅ¡kanÃm. Dali mi trochu zabraÅ¥ Å¡núrky mojich nových Älenkových conversiek. Už z domu som vychádzala bez dlhého rukáva. Ráno bolo teplo a poobede eÅ¡te teplejÅ¡ie. Už teraz teploty dosahovali kedykoľvek vyÅ¡e tridsaÅ¥ stupňov. Dnes som zvolila do letného poÄasia sukňu. Moc som na Å¡aty a sukne nebola, no raz za Äas neboli na Å¡kodu. K Äiernej úzkej sukni som si obliekla biely vzduÅ¡ný top a s hnedou kabelkou cez rameno som pridala do kroku, aby som stihla svoj autobus.
Do budovy Å¡koly som vbehla v dobrom Äasovom predstihu. Pred triedou už Äakala Linda a pár dalÅ¡Ãch spolužiakov. Kary si dnes dala na Äas a keby som bola vedela, že ideme vÅ¡etci na skúšku Å¡kolskej kapely bola by som si aj ja dala na Äas. Toho trúbenia do plechových trúbok a rádoby bubnovania paliÄkami do bubnov mimo rytmu som sa mohla uÅ¡etriÅ¥. Strávila som poÄúvanÃm toho hluku prvé dve hodiny. Å kolská skupina nám predstavila svojho prvého harmonikára v dejinách Å¡koly, ani to vÅ¡ak nebol veľký zážitok. Spolu s Lindou sme tento nácvik na Å¡kolský ples pretrpeli.
Karyn veľký prÃchod do budovy Å¡koly nastal v polovici Å¡tvrtej hodiny. To už ma naÅ¡Å¥astie pri poÄúvanà organizaÄných plánov ohľadom piatkového odovzdávania titulov zamestnával Ryan. Zatiaľ Äo on si vychutnával svoje raňajkové menu v McDonald's som ja poÄúvala výklad, ktorý som poÄula už niekoľko krát, len tento rok som sa tejto organizácie mohla zúÄastniÅ¥ aj ja, keÄže Ryan maturoval a oficiálne ma pozval spolu s rodiÄmi na ceremoniál. KoneÄne som mohla zažiÅ¥ maturanstký ples, ktorý Äakal mňa už budúci rok, teda ak zložÃm skúšky.
Kedy ťa mám vyzdvihnúť?
Stálo v bielej bubline.
Mám dnes Å¡esÅ¥ hodÃn.
YOU ARE READING
Brother's love
RomanceBrat a sestra. Kto by si kedy pomyslel, že medzi nimi bude niečo viac ako súrodenecká láska? The first and official story of this thematic® 2014 ©️2014 by SimonettaStupalov #1 in Romance |Upozornenie: V príbehu sa nachádzajú vulgarizmy , sexuálne, č...