Ashley
Najobľúbenejší predmet v škole? Obedná pauza. Jedáleň s guľatými stolmi preplnená skrz na skrz študentmi. Ale stále lepšie ako historické filmy na hodine biológie, otázka; bolo skôr vajce alebo sliepka?
Koho už dnes zaujíma, či bolo prvé vajce a či sliepka? Každého zaujíma vlastný život, sociálne siete, spravovanie vlastnej identity vo fiktívnom svete, to je dnešná realita. A nie hádať či bolo skôr vajce alebo sliepka. Každý si aj tak myslí niečo iné a nikto nevie nijako preukázať svoju pravdu, tak prečo ešte niekto rieši otázku; čo bolo prvé, sliepka či vajce??!
Práve to ma dnes čakalo na mojej siedmej hodine v rozvrhu. Ak nepreberáme jednotlivé svaly človeka tak sa v triede rozpočína diskusia o vajci a sliepke. Naozaj neexistujú dôležitejšie témy ako to čo sa stalo pred miliardami rokov? Nie je dôležitejšia otázka ohľadom budúcnosti? Čo bude so zemou o dalších milión rokov? Či ešte nejaká bude existovať? Nemalo by nás toto zaujímať viac?
Podobné otázky mi blúdili hlavou stojac na školskej chodbe pri nástenkách hľadiac na plagáty školského, ekologického krúžku. Oceány a moria zaplavené plastom, vlny vyvrhujúce hŕby odpadkov, zvieratá vyhubené, utláčané ľudskou hlúposťou. To všetko popisovali jednoduché obrázky dnešného sveta s hlbokou myšlienkou:
Bolo šokujúce vidieť, čo ľudia dokázali urobiť so zemou za pár tisícok rokov. Škody, ktoré poznačia planétu Zem navždy. A mnohí okolo týchto nástenok, ako aj okolo deštrukcie Zeme prechádzali bez povšimnutia. Každý by sa mal zamyslieť a pozostaviť sám pri sebe a začať od seba, meniť návyky ľudstva.
"Nabudúci rok ťa prihlásim do ekologického krúžku," Okolo pliec mi zostala visieť chudá ruka mojej kamarátky.
"Vás zoberiem so sebou."
"Ja pôjdem dobrovoľne," Linda si poupravila okuliare na nose.
"S vami aj na koniec sveta," Mávla rukou Kary, svhytila pod jednu pazuchu mňa, pod jednu Lindu a ťahala nás smerom k našej triede. Čím skôr začneme, tým skôr skončíme.
YOU ARE READING
Brother's love
RomanceBrat a sestra. Kto by si kedy pomyslel, že medzi nimi bude niečo viac ako súrodenecká láska? The first and official story of this thematic® 2014 ©️2014 by SimonettaStupalov #1 in Romance |Upozornenie: V príbehu sa nachádzajú vulgarizmy , sexuálne, č...