Ashley
"Som zvedavá kto si to všimne ako prvý." pretočila som očami zaklápajúc zrkadlo clonítka v aute späť dohora a hodila po Ryanovi jeden vyčítavý pohľad.
"Prečo ti to tak vadí? Tie cucfleky tvojmu krku náhodou dodávajú šmrnc." mrkol na mňa laškovne, na čo som ja musela pretočiť očami.
"Iste." pritakala som ironicky. "A som zvedavá čo im všetkým poviem, keď sa budú pýtať od koho to mám." zabručala som zarývajúc sa hlbšie do koženej sedačky Ryanovho BMW. Vôbec som nemala chuť vymýšľať si hneď z rána nejaké výhovorky pre našich doterných priateľov.
"Povedz, že ich máš od budúceho manžela." uškrnul sa na mňa a ja som podvihla obe obočia vysoko dohora.
"Príliž si fandíš." uzemnila som jeho ego odvracajúc zrak k okienku, za ktorým sa mihalo naše okolie popri ceste do školy.
"Dovolím si nesúhlasiť." silnejšie zmačkol moje stehno v ruke aby mi dal najavo svoj nesúhlas, no i tak som v jeho očiach mohla spozorovať známky pobavenia.
"Ty si vždy dovolíš nesúhlasiť." pretočila som znovu očami a zrak nechala pripevnený na ceste pred nami.
"No tak baby, nebuď taká nabručaná." Ryan sa ľahko zasmial potom ako som po ňom hodila svoj zamračený pohľad, ktorý bol presným opakom toho čo chcel Ryan u mňa dosiahnuť.
"Nemám byť nabručaná? Vážne Ryan? To mi hovoríš práve dnes ráno? Pretože dnes ráno je ten najsprávnejší čas kedy byť nabručaná, kedže dnes je prvý školský deň, ktorý odštartuje ďaľších desať mesiacov utrpenia. Dnes je ten najvhodnejší čas na to byť nabručaná."
"Máš krámy, že?"
Okamžite som ho zavraždila pohľadom. Ja tu vediem monológ o tom prečo mám právo byť dnes nabručaná a on to uzavrie tým, že mám krámy? Naozaj??
"Choď do prdele."
"Beriem to ako áno." Ryan sa zasmial a ja som nad ním iba pretočila očami.
Skrútil volant doprava a zabočili sme na parkovisko zaplavené študentmi z každých strán. Každý sa na seba tlačil hlava-nehlava, ale veď sa niet čomu čudovať. Bol predsa začiatok školského roka.
Ryan po hodnej chvíli konečne našiel voľné parkovacie miesto a auto tam ihneď odstavil. Vypol motor a keď vytiahol kľúčiky zo zapaľovania obaja sme vystúpili.
"Kámo, neveril som, že prídeš! Ty si predsa na prvé dni školy nikdy nechodil, hovoril si predsa, že sú to sračky, ktorých sa ty nebudeš zúčastňovať."
Ryan stihol akurát tak zamknúť auto a v mihu sekundy sa k nám z diaľky dohrnul Erick v závese s Nickom.
"Zmenil som názor." odpovedal mu Ryan a svoj pohľad presmeroval na mňa, kedže zrejme vycítil môj pohľad na ňom.
Bola som totiž zvedavá čo Ryan povie, kedže mi prisahal, že so životom 'starého Ryana Geenberga alias najväčšieho badboya na škole' už dávno skončil. No to však nikto nevedel, iba my dvaja.
"Čau Ashley." Erick svoju pozornosť presunul na mňa a vtiahol ma do jeho objatia.
"Čaute chalani." venovala som im úsmev potom ako som aj Nicka vrelo objala a zostala pri nich stáť zatiaľ čo si oni traja zapálili cigaretu.
Obzerala som sa okolo seba či v tom dave študentov nenájdem Mika alebo Mary, no to by som musela mať iný zrak aby som ich medzi všetkými tými ľuďmi našla. Už som sa na to išla vykašľať a chcela sa otočiť späť k chalanom a pripojiť sa do ich debaty, keď som medzi študentmi spozorovala tak dobre známu špinavúblond hrivu.
YOU ARE READING
Brother's love
RomanceBrat a sestra. Kto by si kedy pomyslel, že medzi nimi bude niečo viac ako súrodenecká láska? The first and official story of this thematic® 2014 ©️2014 by SimonettaStupalov #1 in Romance |Upozornenie: V príbehu sa nachádzajú vulgarizmy , sexuálne, č...