27. časť - Zoznámte sa

7.2K 325 22
                                    

Ashley

"A čo povieš na toto?" znova ku mne do izby - už neviem po koľkí krát - vbehol Ryan a otočil sa dokolečka aby som mu zhodnotila oblečenie. Je horší ako rozmaznaná pubertiečka na nákupoch, alebo ja - a to už je čo povedať.

"Je to skvelé." povedala som absolútne znudene už neviem koľkí-krát, pretože sa mi nejako nezdalo, že by sa tento "outfit" od toho predošlého alebo od toho predtým nejako líšil. Proste mi to príde všetko také isté.

"To si hovorila aj na ten predtým." rozhodil rukami a ja som nad ním pretočila očami. Vážne je horší ako pubertiečka.

"Zlato si dokonalý vo všetkom." prešla som bližšie k nemu. "Tak už si sakra niečo vyber!" zaúpela som rozhadzujúc rukami a on iba pokrútil hlavou.

"Si hrozná Ashley." zamrmlal si skôr sám pre seba, ale ja som to počula. Zazrela som po ňom načo on iba zdvihol ruky do obranného gesta a ja som sa otočila späť k skrini. Vedela som, že Ryan stále stojí na tom istom mieste. Cítila som jeho pohľad. Ťažko som si povzdychla a otočila sa k nemu.

"To čierne tričko bolo lepšie." znova som si povzdychla a jemu sa v očiach objavili iskričky.

"Ja som to vedel!" rozutekal sa späť do jeho izby a ja som sa krútiac nad ním hlavou otočila späť k skrini. Niekedy nechápem ako môžem milovať takého debila.

Zo skrine som si vytiahla čierne roztrhané jeansy a rozmýšlala čo na vrch. Začínam si pripadať ako Ryan. Pokrútila som hlavou, zo skrine si vytiahla biele tielko, ktoré som si položila na posteľ k nohaviciam. Dnes sa nebudem nejako veľmi parádiť, budem radšej nenápadná. Zhodila som zo seba pyžamo, dala si na seba spodné prádlo, cez hlavu si prevliekla tielko, keď mi do izby vtrhol Ryan.

Premerala som si ho od hlavy k päte a zakusla si do pery pri pohľade naňho v obtiahnutom čiernom tričku s véčkovým výstrihom, pod ktorým sa mu čtrali svaly, čiernych nohaviciach s pudlom a jeho obľúbených bielych suproch. Na krku mu visela nie až tak hrubá reťaz, mal čiernu mikinu, ktorá mu siahala až po kolená, vlasy dokonalo upravené akoby práve vstal z postele a do nosa mi udrela jeho výrazná voňavka. Presne tá čo som mu kúpila na narodky! Milujem ju.

Podišla som k nemu, ruky som si obtočila okolo jeho krku a nemohla sa neusmievať pri pohľade naňho. Naklonil sa ku mne tak ako ja k nemu a ani jeden z nás nečakal na zázrak a spojili sme naše pery. Myslela som, že to bude normálna pusa, no ani po hodnej chvíli sme sa neodtiahli a ja som to ani nechcela. Bozkával ma dravo a zároveň jemne, driapala som mu krk, no museli sme sa odtiahnuť kôli kyslíku. Hľadela som mu do očí, v ktorých bolo všetko čo som kedy hľadala, keď ma z ničoho nič schytil pod zadkom, tak že som si nohy musela obtočiť okolo jeho bedier a on ma pritlačil k sebe bližšie.

"Milujem ťa." zdvihol hlavu hore, kedže som teraz bola vyššie a ja som sa usmiala.

"Ja teba viac." šepla som. Ryan ma položil a stále sa na mňa pozeral čo ma po chvíli začalo znervózňovať, kedže som sa prezliekala. "Čo je?" rozhodila som rukami zatiaľ čo som sa snažila vocpať do tých príliž tesných rifiel. Museli sa sprať. Musím mamu upozorniť aby prala na menšej teplote.

Alebo nežrať toľko skadkostí.

Ozval sa môj vnútorný hlas a ja som zavrčala nad jeho poznámkou. Nepribrala som, iba sa mi zrazili rifle! To sa stáva. Presviedčala som sa hľadiac na svoj odraz v zrkadle a nakoniec si povzdychla.

Fajn, pribrala som.

Ale iba trošku! Možno aj trošku viac. Zasa sa ozval posmešný hlas v mojej hlave a ja už som ho chcela zavraždiť, len aby sklapol.

Brother's love Where stories live. Discover now