6. časť - Family trip

10.3K 440 25
                                    

Ryan

Zobudil som sa na známe hlasy, zamračil sa a neochotne rozlepil oči. Zdvihol som hlavu keďže sa mi nechcelo sadať a uvidel som medzi dverami mojej izby stáť mamu. Nechápavo na mňa pozerala a na miesto vedľa mňa.

"Prečo ste v jednej posteli?" spýtala sa a nechápavo sa zamračila. Pozrel som sa na miesto vedľa seba a uvidel som tam spať Ashley, teda skôr na mne. Úplne som aj zabudol, že tu je. Je zlatá, keď spí. Taká nevinná. Pozrel som sa späť na mamu a videl na nej, že chce asi nejaké vysvetlenie.

"Ja ani neviem. Zaspala tu. Je to problém?" zdvihol som obočie a opatrne sa posadil, tak aby som Ashley nezobudil.

"Nie. Len načo máte potom každý vlastnú izbu a posteľ, keď aj tak spíte v jednej?" pokrútila hlavou a vyšla z izby. Prevrátil som nad ňou očami a opatrne sa postavil z postele.

Pozrel som sa na hodiny a rozhodil naštvane rukami, keď som zistil, že je iba pól desiatej ráno. Mohol som ešte kľudne spať! Povzdychol som si a vyšiel z izby. Zatvoril som za sebou dvere a zišiel dolu do kuchyne. Za stolom sedel otec a čítal noviny. Keď si všimol, že som v kuchyni odtrhol zrak od novín a práve otváral ústa, že niečo povie, keď si všimol čo mám na sebe. Uchechtol sa nad tým a ja som prevrátil očami. Je ten Santa až taký srandovný?!

"Synak ešte nie sú Vianoce." zasmial sa otec a ja som po ňom hodil svoj otrávený pohľad. Fakt vtipné.

Prešiel som k linke a zobral si zo skrinky Ashleyne cereálie. Áno, kúpila si ich ona a povedal som, že by som ich nikdy nejedol ale chutia mi. Nasypal som si ich do misky a vytiahol si z chladničky mlieko. Periférnym videním som si všimol, že do kuchyne vstúpila mama a so záujmom si ma prezerala.

"Náš syn nahodil Vianočné oblečenie." podotkol pobavene otec a ja som nad jeho trápnou poznámkou prevrátil očami.

"Vyzeráš ako buzerant Ryan." vyslovila svoju myšlienku nahlas mama a podišla k otcovi aj s nejakými papiermi. Otec sa zasmial nad maminou poznámkou a ja som si z ťažka povzdychol.

"Vďaka mami." zamrmlal som, zalial studeným mliekom svoje cereálie a sadol si za stôl oproti otcovi.

"Nesmejte sa, tie bermudy som mu kúpila ja. Takže iba ja mám právo sa na ňom smiať." započul som Ashleyin hlas a automaticky som za ním otočil hlavu. V dverách stála vysmiata Ashley a otec s mamou sa nad jej poznámkou uchechtli. Som hore ešte len desať minút a na moju adresu boli použité už štyri poznámky. Super! Ak tie bermudy budem mať celý deň, bude to zaujímavé.

"Ha-ha-ha naozaj vtipné." povedal som sarkasticky prekrúcajúc znova očami a Ashley sa uchechtla. Podišla k linke a vytiahla si svoje cereálie. Nasypala si ich do misky, zaliala studeným mliekom tak ako ja a sadla si vedľa mňa za stôl.

"Nehovoril si, že by si tie cereálie nikdy nejedol?" zdvihla obočie, keď si všimla že jem to isté čo ona.

"Kto? Ja? Nie. To si ma asi mýliš s otcom." kývol som hlavou naproti mne k otcovi a Ashley prevrátila očami.

"Iste." zamrmlala a vložila si sústo do úst.

"Takže keď sme sa tu všetci takto zišli..-" začal hovoriť otec a ja s Ashley sme po ňom hodili nechápavý pohľad. Hovorí ako keby sme sa videli raz za rok. I keď to od pravdy nemá zas až tak ďaleko.. "Napadlo nás." chytil mamu za ruku. Začínam mať obavy z toho čo povie. "Že by sme si dnes mohli spraviť nejaký rodinný výlet." aj s mamou sa na nás usmiali, my s Ahley sme sa na seba sprisahanecky pozreli a potom obidvaja vybuchli do smiechu.

"Tak ten bol fakt dobrý tati." uznalo kývla hlavou moja sestra ďalej sa tlemiac.

"Hej, ten sa ti naozaj podaril." súhlasil som pobavene s Ashley.

Brother's love Where stories live. Discover now