Ashley
"Ashley počuj, ohľadom toho včerajška.."
"Nič mi nevysvetľuj." Zastavila som ju keď začala tápať po slovách. "Iba mi povedz ako a kedy."
Mary si ťažko povzdychla. Vedela, že nemá cenu niečo zatajovať, alebo sa vyhovárať. A tak mi vyklopila pravdu.
"V piatok v tom klube.. Bola som opitá, Nick tiež a ja ani neviem ako sa to stalo. Zobudila som sa ráno uňho doma.." To som bola naozaj natoľko opitá, že som si nevšimla, že odišli spolu? To sme boli všetci tak spití, že si to z nás nikto nevšimol? "Nemienila som sa s ním o tom baviť. Chcela som na to zabudnúť ale Nick ma nenechal na pokoji. Stále sa chcel so mnou porozprávať. To bol aj dôvod prečo som včera odišla zo školy skôr. Ale Nick prišiel ku mne. Proste sa mi vtlačil do bytu, nedal sa odbiť a.." Mary tápala po slovách. Prvý krát som videla, že nevie čo povedať. Radšej si popotiahla z rozhoretej cigarety aby získala aspoň trochu času premyslieť si čo povedať. "Ja neviem Ashley..fakt neviem čo robiť." Pokrútila hlavou a oprela sa o tehlový múr za ktorým sme stáli.
Mary vyzerala naozaj zúfalo a zničene. Bola zmätená, cítila že sa niečo deje a štvalo ju, že nevie čo.
"Ty k nemu niečo cítiš." Uzatvorila som po chvíli.
"To iste!" Odfrkla si a pretočila očami. Iste, to by musel byť zázrak aby si ona pripustila nejaké city. "Hlavne o tom čo sa stalo nikomu nehovor." Ups..
"Už sa stalo.." Odkašlala som si a pre istotu odstúpila o krok vzad.
"Čože?!" Vyletela na mňa ako šašo z krabičky, čierny šašo z krabičky..
"Ryan.." Vysvetlila som jedným slovom. Videla som na Mary, že by mi najradšej jednu uvalila, ale nakoniec si iba naštvane povzdychla.
"Ty si neskutočná Ashley!" Pokrútila naštvane hlavou a potiahla si z cigarety do pľúc toľko nikotínu, čo by som ja nedokázala vtiahnuť kyslíka.
"Nikomu to nepovie. Chalani to nevedia." Uistila som ju. Cítila som sa trochu hlúpo, že som mu to vykecala, ale hovoríme si s Ryanom všetko. A on by mi to určite tiež povedal keby sa o tom dozvedel napríklad od Nicka. Rozdiel je v tom, že Ryan by Nickovi nepovedal, že to viem a ja som Mary povedala pravdu.
"Hlavne nech sa to nedozvie niekto iný. Nepotrebujem aby ma s tým otravovali všetci, stačíš mi ty." Zavrčala nabručane, ako to ona zvykne a ja som jej iba vyplazila jazyk.
Potom som si popotiahla zo svojej cigarety, ktorú mi Mary dala a vytiahla si z vačku džín telefón, ktorý mi oznamoval novú správu.
Ryan<3: kde si babe
Usmiala som sa nad prezývkou ktorú použil a naťukala odpoveď predtým ako som telefón schovala späť do vačku, aby zbytočne nemokol. To že sme my s Mary stáli na dažďi bez dáždnika bol už iba detail.
"Už zvonilo," Mary vypustila z úst cigaretový dym, ale nepohla sa ani o centimeter.
"Na matiku sa neponáhľam." Mykla som ramenami a znova si popotiahla z cigarety značky Marlboro.
"Mne je to fuk." Udusila ohorok z cigarety svojou hrubou podrážkou a zahľadela sa kdesi za mňa. "Ryan ide." Kývla hlavou k môjmu bratovi, ktorý práve vyšiel z dverí školy a ja som k nemu nachvíľu stočila zrak.
YOU ARE READING
Brother's love
RomanceBrat a sestra. Kto by si kedy pomyslel, že medzi nimi bude niečo viac ako súrodenecká láska? The first and official story of this thematic® 2014 ©️2014 by SimonettaStupalov #1 in Romance |Upozornenie: V príbehu sa nachádzajú vulgarizmy , sexuálne, č...