36. časť - Animátor Ryan

5.2K 245 23
                                    

Ryan

Zobudil som sa na zvuky zozdola a rozlepil oči. Chcel som sa pohnúť, možno postaviť z postele, no zabránila mi v tom Ashley pritisnutá na mne s hlavou položenou na mojej hrudi. Usmial som sa pri pohľade na jej nevinnú krásnu tvár so zavretými očami a zastrčil jej prameň hnedých vlasov za ucho. Nemohol som si pomôcť. Musel som sa jej dotknúť.

"Ashley." zašepkal som a prešiel prstami po jej líci. Jemne sa pomrvila, no spala ďalej. "Ashleyy." jemne som do nej drgol aby sa prebrala, no jej spánok a lenivosť mali dokopy väčší účinok. "Ashley." prestal som šepkať, kedže som vedel, že už aspoň napoly vníma, zatlačil na jej zadok aby sa posadila, no namiesto toho sa prevalila na mňa, hlavu si položila na moje rameno a spala ďalej. "Je čas v stávať princezná." jednou rukou som jej prechádzal po odhalenom stehne a tou druhou ju držal za hlavu.

"Mhmm." nesúhlasne zamrnčala, pomrvila sa a snažila sa spať ďalej. Uchechtol som sa nad tým a rozhodol sa ju nechať ešte spať.

Nevedel som síce koľko je hodín, no typoval som to tak na obed. Jemne som si povzdychol, opatrne zobral Ashley a zložil ju zo seba. Videl som ako sa schúlila do klbka a spokojne zatvorila oči. Usmial som sa nad tým a vyšiel z jej izby. Namieril som si to poschodoch do kuchyne odkiaľ už vychádzali zvuky a nad tým sa zamračil. V kuchyni pri sporáku stála mama a ja som sa obočie skrčil k sebe. Čo robí doma? Veď už je..

Otočil som sa na kuchynské hodiny a utvrdil sa tak v mojom predpoklade, že už bude obed, kedže kuchynské hodiny ukazovali trištvrte na dvanásť. Otočil som sa späť k mame a podišiel k linke.

"Dobré ráno." usmiala sa keď si ma všimla a začala čistiť ďaľšiu mrkvu. Stihol som si všimnúť, že varí. Ale čo to bude už naozaj neviem.

"Dobré." zachrapčal som a následne si odkašlal, kedže môj hlas po ráne bol strašne chrapľavý. "Mami?" venovala mi pohľad, ktorý hovoril, že ma počúva a ja som teda pokračoval. "Čo robíš doma? Veď už je dvanásť." kývol som hlavou k hodinám na stene a mama pokrútila hlavou.

"Zlatko dnes je nedeľa. Nerobím." povzdychla si a ja som sa ponoril do svojej mysle zisťujúc aký je deň. A má pravdu. Dnes je 28.7. teda nedeľa. Naozaj ten čas rýchlo uteká.

"Aha." vydralo sa zo mňa keď som prišiel na to, že sa mama ako vždy nemýli a pozrel sa na linku kde boli snáď všetky veci z kuchyne. "Čo robíš?" spýtal som sa nakoniec keď som ani za nič nevedel prísť na to čo to bude.

"Zelenivú polievku a Francúzke zemiaky." tak toto by som teda neuhádol. "Ale ak si hladný sprav si raňajky. V chladničke sú veci. Obed bude za pol hodinku." usmiala sa a mrkvu hodila do hrnca. Pokrútil som hlavou na znak, že ešte jesť nechcem. No dobre, chcem, len sa mi nechce robiť raňajky. "Mohol by si prosím zobudiť Ashley? Než sa ona vychystá bude čas jesť." uchechtol som sa nad tým čo mama povedala a pobral sa Ashley zobudiť, nakoľko som vedel, že má mama úplnú pravdu. Ako vždy.

Bez klopania som otvoril dvere do jej izby a vstúpil dnu bez toho, že by si to Ashley všimla. Stála otočená k skrini iba v spodnom prádle a ja som si musel zakusnúť do pery pri pohľade na ten sexy zadoček.

"Hmm, vidím, že som prišiel v pravý čas." vyslovil som svoje myšlienky na hlas a v sekunde sa presunul k nej aby som si ju bokmi mohol priraziť k sebe.

"Ryan.." zavrčala a pokúsila sa odtrhnúť od môjho tela, no nepovolil som. "Ryan teraz nie." zakňučala, no ja som ju nepočúval a rukou zablúdil k lemu jej nohavičiek.

"Prečo nie?" zavrčal som jej do ucha a pokračoval v pomalom putovaní smerom dolu. Viem, že to chce rovnako ako ja. Je vzrušená.

"Dolu sú naši, a môžu sem kedykoľvek prísť." zasyčala a znova sa pokúsila moje ruky dostať z jej tela, no ja som jej to nedovolil.

Brother's love Where stories live. Discover now