55. časť - Čierna hodinka

2.6K 120 21
                                    

Ashley

Horúca para sa vznášala nad šáľkou čaju, okolo ktorej boli obkrútené moje prsty a držala som ju pevne v rukách. Sedela som opretá o operadlo gauča v tmavej obývačke, svetlo sem prenikalo iba cez malé škárky na stiahnutých roletách. Hľadela som pred seba, ticho ma obklopovalo tak ako tma a nechávalo ma samú s mojimi myšlienkami, ktorých som sa nemohla už dlhý čas pozbyť.

(Pustite si pesničku v médiách. Naozaj odporúčam, lepšie sa do toho potom možno vžiť ⬆️⬆️⬆️)

"Ashley," oslovil ma, no hneď na to sa odmlčal. "Ja..." zasekol sa na začiatku vety a sklonil hlavu. Zamračila som sa pri pohľade naňho. Vyzeral byť utrápený a strhaný. Nie ako pred piatimi minútami, keď tu boli včetci a mne rýchlo došlo, že jeho úsmev vtedy bol faľošný. "Ja..-" pokúsil sa pokračovať, no ďalej ako predtým sa nedostal, než sa znovu odmlčal. "-..strašne ma mrzí, že som nebol s tebou, keď sa to stalo a nebol pri tebe aby som ti pomohol. V poslednom čase som sa s tebou ani normálne neporozprával a myslel stále iba na hlúposti. Ja...neviem čo by som robil ak by sa ti niečo stalo. Strašne mi na tebe záleží Ashley, znamenáš pre mňa veľmi veľa a ja..neviem si predstaviť čo by som tu robil bez teba.."

"Mike," stisla som jeho ruku pevnejšie a palcom mu prešla po hánkach. "Nemôžeš predsa za to, že si nebol pri mne, keď som omdlela. Nemohol si vedieť, že sa to stane. To že tam bol Nick a pomohol mi bola iba náhoda, ale ja viem, že keby si tam bol ty urobil by si to isté." povzbudzujúco som sa usmiala, keď zdvihol zrak a zahľadel sa mu do očí. "Mňa mrzí, že som na teba v poslednej dobe nemala toľko času čo kedysi, no to určite nie je tvoja vina. Boli sme spolu a to, že sme sa nerozprávali o vážnych veciach, neznamená, že čas strávený s tebou nemal význam. Bol si pri mne, keď som ťa potrebovala a ja viem, že sa na teba môžem spoľahnúť a vždy s tebou rátať. Viem, že mi pomôžeš vždy, keď to budem potrebovať a môžem sa o teba oprieť. Veľa pre mňa znamenáš a nedokážem si ani len predstaviť, že by som ťa stratila.. Mám ťa rada Mike."

Šáľku som v rukách zovrela silnejšie a hlavu nepríjemne zvrtla do strany.

"Ashley," vzdychol moje meno.

Jeho horúce dotyky som cítila na svojej rozpálenej koži. Dotýkal sa ma jemne, no s vášňou. Jeho dych som cítila na perách, zatiaľ čo jeho ruky pomaly kĺzali po mojom tele. Jemne sa ma dotýkal končekmi prstov, predtým ako na moje odhalené telo položil celé svoje dlane a kĺzal nimi po celej mojej pokožke hore dolu. Jeho dotyk vo mne vyvolával zmiešané pocity, no vo svojom vnútri som cítila spaľujúce teplo pri jeho dotykoch.

"Ashley," vzdychol pred tým ako jeho horúce pery priložil na moju pokožku na krku a ja som sa tiež prehla so slastným stonom opúšťajúcim moje ústa.

Nemohol sa nabažiť môjho tela, v jeho očiach planula čistá vášeň a chtíč, keď svojimi perami bozkával každý, aj ten najmenší kút môjho tela, zatiaľ čo moje ruky blúdili v jeho vlasoch a silno ho popoťahovali za korienky. Chcela som ho cítiť, cítiť stále bližšie, chcela som ho cítiť vo svojom vnútri.

"Bože," slastný ston opustil jeho ústa s jeho chrapľavým hlasom. "Ľúbim ťa, tak veľmi." boli posledné jeho slová než sa mi znovu prisal na pery.

Tieto myšlienky ma týrali, no nijako som nevedela zabrániť tomu aby napádali moju hlavu.

Pevne som zatla sánku a viečka tuho privrela k sebe.

Brother's love Where stories live. Discover now