5. časť - Club

9K 456 19
                                    

Ryan

S chalanmi sme sedeli v boxe a pili whisky. Všetci sa o niečom bavili a smiali, no ja som ich vôbec nevnímal. Rozmýšľal som nad Ashley. Možno by som sa mal vrátiť domov. Hovorila, že nechce byť sama. Že chcela byť so mnou. Nechcem ju nechávať samú, idem domov.

"Chalani idem domov." oznámil som im môj odchod a postavil sa od stola.

"Prečo? Veď sme ešte ani nezačali piť." nechápavo sa na mňa otočil Chaz, ktorý ešte ako tak vnímal.

"Ashley je doma sama, chcem ju ísť skontrolovať." zreteľne som mu to objasnil a hovoril čo najzrozumiteľnejšie aby ma pochopil.

"Brácho veď už má sedemnásť. Nie je to päť-ročné dievčatko." prevrátil nadomnou očami a hrkol do seba vodku, ktorú mal v ruke.

"To je jedno. Stále je to moja sestra. Takže čaute." zobral som si zo stola kľúče a po schodoch zbehol dolu až k východu.

Nastúpil som do auta, naštartoval a upaľoval smerom domov. Síce som mal v sebe už nejakú tú whisky ale opitý som nebol a tak som si dovolil aj prekročiť rýchlosť. Chcem byť čím skôr doma. Ale keby ma chytili policajti tak som v piči, keďže by som nafúkal, prekročil som rýchlosť a idem bez papierov, keďže toto auto nie je moje. Neviem kde nechal Erick papiere. Možno ich ani nemá, ale to mňa nemusí trápiť. Bude ťa to trápiť, keď ťa zastavia policajti. Ozvalo sa moje svedomie a ja som nad ním prevrátil očami. Neznášam, keď má pravdu.

Zastavil som až pred naším domom, bez akejkoľvek potýčky s policajtmi počas cesty, zamkol auto a vytiahol si z vačku kľúče od bytu. Práve, keď som chcel odomknúť dvere a vstúpiť do domu zistil som, že je odomknuté. Myslím, že som zamkol. A prečo by si Ashley iba tak odomykala dvere? Vŕtalo mi to hlavou.

Vstúpil som do domu a potichu za sebou zatvoril. Práve, keď som si vyzúval svoje topánky započul som zhora smiech. Ashleyin smiech. Veď koho iného asi? Ale nehovorila, že je unavená? Myslel som si, že si išla ľahnúť. Možno nemohla zaspať tak si pustila nejakú komédiu. Hm, možno. Vyšiel som po schodoch hore až som sa ocitol pred Ashlyinou izbou, z ktorej vychádzali nejaké hlasy, potichu som zaklopal a bez odozvy vstúpil dnu.

Hneď ako som otvoril dvere naskytol sa mi pohľad na niečo čo som určite nikdy vidieť nechcel. Ashley ležala na posteli a nad ňou nejaký chalan, ktorý bohvie čo robil pri jej krku na čo sa Ashley chichotala ako pripečená.

"Ashley?!" vyhŕkol som prekvapene a zároveň zúrivo. Pekne zúrivo. Ashley aj s tým chalanom na mňa strhli pohľad a vtedy sa mi naskytol pohľad na toho jej kokotného frajera.

"Ryan??" prekvapene reagovala Ashley a zhodila zo seba Kevina. "Čo tu robíš?" spýtala sa a to ma nasralo ešte viac.

"Ja čo tu ja robím?! Čo tu on robí!" skríkol som a rukou ukázal na toho dementa. Kevina z duše nenávidím. Je to taký imbecil až to bolí, nechápem ako s ním Ashley môže chodiť.

"Hej hej bracho kľud. Nič sa predsa nedeje." zaujal ruky do obranného gesta a uchechtol sa s úsmevom na tvári. Ja ho asi roztrhnem!

"Ty drž hubu ty kokot!" zahučal som po ňom. Keď mi prasknú nervy tak po ňom skočím.

"Ryan!" skríkla po mne Ashley.

"Čo?!" zahučal som po nej späť až ňou trhlo. Videl som, že sa v jej očiach odzrkadlovaľ strach. Síce som nechcel aby sa ma bála, no bol som tak vytočený, že som tomu teraz neprikladal veľkú váhu.  "Vypadni!" presmeroval som zrak na Kevina. Ten zostal prekvapený z toho, že som ho vyhodil. Pozrel sa na Ashley, a keď tá jemne prikývla postavil sa z postele. Prešiel okolo mňa, vraždil som ho pohľadom až kým nevyšiel z izby a nepočul som buchnutie dverí.

Brother's love Where stories live. Discover now