Ashley
Cesta domov bola veľmi zábavná nakoľko sa ma rozhodla opitá Mary a Domonica odprevadiť, ale nakoniec to zvládli. Celú cestu som sa na nich veľmi dobre zabávala a myslím, že oni na sebe tiež. Nebola som si istá či ich možem späť pustiť samé, ale keď ma uistili že chodiť ešte vedia pozvolila som im to a pustila ich. Chvíľu som sa za nimi dívala ako sa jedna o druhú opierajú a smejú, ale nakoniec som usúdila, že nie sú v takom stave aby netrafili späť a pobrala sa do domu.
Len pre objasnenie. Včera sme s Ryanom vrátili z týždňovej chatovačky v horách. Hneď na druhý deň sa k nám samozrejme dovalili chalani pretože sme sa dlho nevideli. Momentálne je s nimi Ryan v klube kde sa zabávajú a ja som dnešný večer strávila s Mikom, Mary a ostatnými členmi partie u Mika.
Bola som neskutočne rada, keď som ich oboch videla, pretože mi naozaj chýbali. Ako prvé sme sa všetci sfajčili pod obraz trávou, ktorú zaobstaral náš milovaný Mike a potom asi po tých troch hodinách spamätávania sa som sa krotila pri pití a pobrala sa radšej domov. Skvelo som si to s nimi užila a tieto časy mi naozaj chýbali asi najviac zovšetkého, no mrzelo ma, že som im klamala. Pýtali sa ma stále dookola ako bolo na chate s rodičmi a mne nezostávalo nič iné ako vymýšľať jedno klamstvo za druhým. Veď čo so im mala povedať?? Bola som tam iba s bratom, s ktorým mimochodom chodím a polovicu času tam sme prešukali, takže dobre?? To asi nie..
S povzdychom som si vyzula topánky a nakukla do obývačky a zároveň kuchyne. Všade bolo zhasnuté čo znamenalo, že rodičia zrejme už spia alebo pozerajú telku v ich izbe. Alebo proste niečo robia. Nie to!! Niečo iné!
Nevedela som či je Ryan doma. Musela som preto ísť do jeho izby aby som to zistila, no a bola prázdna. Nemala som tušenia kedy sa vráti, ale modlila som sa aby bol triezvy. Podišla som teda do svojej izby a veci hodila na posteľ. Moja posteľ mi niekedy slúži ako miesto na odkladanie rôznych vecí. Preto často nemám kde spávať. Áno som príšerná bordelárka. Niekedy je moja izba v horšom stave ako tá Ryanova. A to on je chalan. Povzdychla som si a zobrala si do rúk svoj iPhone. Napíšem mu. Chcem vedieť kedy príde a či ho mám vôbec čakať.
Od Ashley: Kedy prídeš?
Mobil som hodila na posteľ a podišla ku skrini. Vyzliekla som zo seba kraťasy, košeľu a tričko čo som mala na sebe a navliekla na seba čierne šortky a biele tielko na spanie. Rozmýšľala som nad sprchou, no viem, že by som rozmýšľala dosť dlho a tak som sa ešte predtým radšej prezliekla. Počula som ako mi zavibroval na posteli mobil, preto som sa poň načiahla a odblokovala ho.
Od Ryan: Zachvíľu som doma ;)
Nevedela som z tej esemesky rozoznať či je opitý alebo nie. Síce sa mu nemotali písmenká, keďže to napísal zrozumiteľne, ale to ešte neznamená, že nie je pod vplyvom alkoholu. Nie že by mi to nejako extra prekážalo, že sa opil, má právo sa zabaviť a ja mu ho neodopieram, ale bude proste iný keď bude opitý. To je všetko..
S povzdychom som sa teda pobrala do kúpeľne osprchovať sa. Neviem za akú dlhú chvíľu bude doma.. ale nakoniec som sa rozhodla pre tú sprchu. Zatvorila som za sebou dvere a vyzliekla si všetko čisté oblečenie. Nastavila som si vlažnú vodu v sprchovom kúte a vliezla tam. Zaklonila som hlavu, keď mi na telo dopadli kvapky vody a chvíľu si užívala ten moment.
Moje myšlienky mi celkom ovládli myseľ a zastaviť ich bolo nemožné. Aj keď už som nechcela rozmýšľať nad ničím rozmýšlala som nad všetkým. Priala som si vedieť nachvíľu stopnúť myšlienky tak ako sa dajú prehrávané pesničky, no to žiaľ nebolo možné tak isto ako nebolo možné sa myšlienkam ubrániť. Čím viac som chcela zastaviť svoju myseľ pri pochodoch v mojej hlave tým viac myšlienok sa vynáralo. Jedna od druhej na seba nadväzovali.
Bola som tak veľmi zabraná do seba, že som nevnímala svoje okolie a moje myšlienkové pochody prerušil až dotyk na mojej nahej pokožke. Od ľaku som podskočila a okamžite sa s vykríknutím otočila.
YOU ARE READING
Brother's love
RomanceBrat a sestra. Kto by si kedy pomyslel, že medzi nimi bude niečo viac ako súrodenecká láska? The first and official story of this thematic® 2014 ©️2014 by SimonettaStupalov #1 in Romance |Upozornenie: V príbehu sa nachádzajú vulgarizmy , sexuálne, č...