Ashley
Ráno ma zobudilo hlasné zvonenie môjho budíka. Rozospane som sa pretočila na druhý bok, nahmatala budík a tresla doň aby prestal zvoniť. Prehodila som nohy cez okraj postele a postavila sa z teplúčkej postieľky plnej snov do studenej reality. Hodila som na seba župan a išla rovno do kúpeľne.
Vykonala som rannú hygienu a presunula sa späť do izby rovno ku skrini. Otvorila som ju a povzdychla si, keď som uvidela tú hŕbu oblečenia pohádzanú na jednej kope, že sa tá skriňa dala ledva zatvoriť. Sadla som si na zem a začala sa prehrabovať v tej kope. Asi po piatich minútach som si úspešne vybrala oblečenie a išla sa obliecť.
Dala som si spodné prádlo, vtrepala sa do svojich čiernych, tesných, roztrhaných rifiel, cez hlavu si prevliekla biely top s nápisom HAKUNA MATATA BITCH a obliekla si čiernu tuniku. Premiestnila som sa znova do kúpeľne aj s make-upovou taštičkou. Naniesla som si na tvár make-up, spravila si linky, namaľovala riasy, vykontúrovala si tvár a na pery si naniesla trblietavý lesk. Vyžehlila som si svoje dlhé hnedé vlasy a aj s čiernou kabelkou v ruke zbehla dolu do kuchyne.
Do kabelky som si hodila jablko, müsli tyčinku, krabičkovú kávu a nasypala si do misky cereálie. Zaliala som si ich studeným mliekom, tak to mám najradšej, a sadla si s raňajkami za stôl. Kuchynské hodiny ukazovali sedem desať čo znamenalo, že by som ešte stihla autobus a nemusela čakať na to, kým sa Ryan vychystá aby som sa s ním zviezla do školy.
Postavila som sa teda od stola, hodila misku do drezu a išla sa obuť. Obula som si svoje obľúbené čierne conversy, otvorila dvere a vyšla na ulicu. Zastávku mám tak desať minút cesty od domu a bus mi ide sedem dvadsaťpäť takže keď trošku pridám do kroku budem tam aj skôr ako autobus. Do uší som si dala sluchátka, pustila hudbu a mobil si dala do vačku.
Cesta busom bola ako vždy...príšerná a som fakt rada, že už som v škole. Síce ma cestou od zastávky ako obyčajne všetci skoro umačkali, keďže sa všetci hrnuli naraz, ale nevadí. Už som si zvykla.
"Ashley!" Započula som svoje meno a automaticky som za hlasom otočila hlavu. Na parkovisku som uvidela Ryana zamykať si auto a smerovať ho ku mne. Zostala som teda stáť na mieste aby som ho počkala. Už keď bol skoro pri mne do cesty sa mu nahrnula nejaká blondína a nechcela ho pustiť ďalej.
"Ryan, ahooj." Začala sa hrať s vlasmi a ja som nad tým prevrátila očami.
"Čau," odzdravil ju Ryan bez akéhokoľvek záujmu a namiesto na ňu pozeral na mňa.
"Dnes ti to sekne." Začala všelijako nakrucovať držiac ho za koženku aby upútala jeho pozornosť, keďže on ju zrejme absolútne nevnímal. "Počuj Ryan, čo keby sme dnes po škole zašli ku mne? Budem sama doma a mohli by sme spolu robiť ten projekt z biológie." Špúlila naňho pery a ja som musela odvrátiť zrak. Fakt moc nemusím takéto štetky čo okrem sexu nemajú čo ponúknuť. Vraj robiť projekt z biológie pf.
"Okay, po škole ma počkaj na parkovisku." Zvodne sa na ňu usmial a ja som prevrátila očami. Viem, že je Ryan kurevník a viem, že mu ide hlavne o sex a viem aký je, ale aj tak ma to štve, že súhlasil. Vždy som sa na tom smiala, ale teraz, keď to vidím robí sa mi z toho zle.
"Prečo si išla busom? Mohol som ťa odviezť keby si ma počkala." Spýtal sa Ryan keď mu tá umelá blondska dala pokoj a natešená z výsledku odcupkala na svojich pätnásť-centimetrových štekloch preč. Nenávidím takéto baby ako ona, to je fakt, ale pre jedno na nich obdivujem; ako dokážu deň čo deň chodiť celý deň v škole na takých vysokých topánkach. Ja by som to nedala.
"Nechcelo sa mi na teba čakať." Zamrmlala som a prekročila prah školy. Na chodbe sa už to hemžilo študentmi aj keď už bolo 7:55 a my sme sa ledva predrali ku schodom, na ktorých vrchu už čakali chalani. Vymenili si medzi sebou tie ich pozdravy a potom sa otočili všetci ku mne.
DU LIEST GERADE
Brother's love
RomantikBrat a sestra. Kto by si kedy pomyslel, že medzi nimi bude niečo viac ako súrodenecká láska? The first and official story of this thematic® 2014 ©️2014 by SimonettaStupalov #1 in Romance |Upozornenie: V príbehu sa nachádzajú vulgarizmy , sexuálne, č...