Bizim İçin

633 53 10
                                    

Şarkı Önerisi:
Alexander Rybak- Fairytale 💞

Elçin'in Ağzından:

"Ne kadar beyinsizleşmiş görmeyeli." dedi Sıraç ve kahvesinden bir yudum aldı. 

"Hiç umurumda değil Sıraç gerçekten, şu an kafama takmam gereken daha önemli şeyler var." 

"Haber vermediniz mi?" 

"Söylemeyi düşünmüyorum. Hem arkadaşım değil arada herhangi bir bağ yok ki ne diye söyleyeceğim yani." 

"Bence duysun bunu Elçin." 

"Gerek yok Sıraç cidden." 

"Sen ne yaptın Sıraç nişanlılık nasıl gidiyor?" Sıraç'ın bakışları parmağında ki yüzüğe kayarken 

"Güzel ya, kız çok anlayışlı ve çok kalbi temiz. Bu yüzden istedim zaten böyle bir adım atmayı."

"Seviyorsun değil mi?" 

"Seviyorum tabii ki ama onu sevdiğim kadar değil. Kimle denediysem olmadı zaten. Onun kadar kimseyi sevemedim. Ama Tuğba dediğim gibi kalbi çok temiz ve çok iyi, anlayışlı biri. Ecrin'i de biliyor." 

"Anlattığında ne tepki verdi?" 

"Benimle beraber ağladı. Ve bana destek olacağını, elimi bırakmayacağını söyledi. Seni aradığımda onun yanındaydım zaten. O da çok gelmek istedi ama izin alamadı. Üniversitede öğretim görevlisi." 

"Sağolsun ya gelmiş kadar oldu. Bende istemezdim tabii bu şekilde gelmeni. Tuğba'yla da güzel bir ortam varken tanışmak isterdim." 

"En kısa sürede gelmeye çalışacak." 

"Sen ne zaman döneceksin ki?" 

"Sen ne zaman iyileşirsen. O zamana kadar buradayım." 

"İşler ne olacak?" 

"Sekreterime fazlasıyla güveniyorum. Herhangi bir iş olursa da teknoloji çağında yaşıyoruz. Mail atar, mesaj atar, arar... Her türlü ulaşır yani." 

"Sıraç git gerçekten kalmana gerek yok. Annemleri de gönderiyorum." 

"Gönderebilirsin, ben burdayım ama. Ev bile ayarladım." 

"Ne gerek vardı ev var ya kocaman?"

"Ya ben belki sizi görünce evlilikten soğuyacağım? Ne gerek var?" Sıraç'ın dediğine gülerken

"Biz o mıçmıç çiftlerden değiliz Sıraç hiç korkma o yüzden."

"Olsun ben riske atmayayım. Şurda 3 ay sonra falan evleneceğim. Tuğba' yı bırakırsam valla gebertir beni."

"Bugün burda kal ama."

"Burdayım, yarın da alışveriş yapar eve geçerim."

"Eve geçme konusunda ısrarcısın yani?" Sıraç iç çekerken eve baktı. Ve sonra bakışlarını bize çevirip

"Geçici olarak gelmedim buraya Elçin. Tuğba'yla evlendikten sonra İspanya'dan taşınıp buraya yerleşmeyi düşünüyoruz. Amerika veya Türkiye diye 2 seçenek verdiler bize. Amerika belki işimiz için daha iyi olabilir ama memleketimizi özledik. Yıllardır başka topraklarda yaşıyoruz. Gelelim artık diye düşünüyoruz. O yüzden diyorum bir eve geçeyim diye. Düğüne de pek bir şey kalmadı malum. Ev kurulu olursa en azından sadece işle ilgileniriz. Tuğba direk dilekçe verecek onluk pek bir şey yokta benim bir ofis bulmam gerekiyor. Öyle büyük bir binaya gerek yok. Ticaret işi zaten yani."

Sen ve Ben Değil! BİZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin