Dünyanın en berbat hissi uzaktan kıskanmak!
Şarkı önerisi;
ASTRO- Every Minute 🥰Elçinin Ağzından:
"Bakın beyfendi bana inanmıyorsanız kamera kayıtlarına bakın"
"Kızım nasıl dövmüşsün adamı. Adamın burnu kırılmış. Doktor estetik şart dedi"
"Ya amca öderim ben ne kadar gerekiyorsa. Adam şikayetçi mi değil mi onu söyle bak okula geç kaldık zaten"
"Adam şikayetçi kızım. İkinizden de şikayetçi"
"Daha fazla vurmalıydım o piçe"deyip ayağımı yere vurdum.
"Haklıyken haksız duruma düştüm iyi mi. Telefon hakkımı kullanmak istiyorum. Ayrıca kamera kayıtlarına da bakın benim haklı olduğumu göreceksiniz"
"Bekliyoruz kızım. Kamera kayıtları gelsin bakacağız. Gel kimle konuşacaksan konuş"deyip demir parmaklıkların kapısını açtı.
"Ee amca benim burda bir akrabam falan oturmuyor, hepsi yurt dışında. Arkadaşımı aramam gerekiyor, onun da numarasını ezbere bilmiyorum"dedim çekinerek.
Adam çekmeceyi açıp içinden telefonumu verdi.
"Amca size yazmasın kendimden arayayım mı?"
"Kızım nasıl bir cinssin sen ya? İyi ara hadi" Sıraçın numarasının üzerine tuşlayıp beklemeye başladım.
"Sıraç açmazsan elimden çekeceğin var!"dedim kendi kendime.
"Efendim?"diye bir fısıldama geldi.
Telefonu kendimden uzaklaştırıp açmış mı diye baktım. Açmıştı.
"Sıraç biz karakoldayız!"
"Ne- Ah!" Kafasını kesin masaya vurmuştu gerizekalı.
"Ya anlatırım olayları. Amcaya veriyorum amca hangi karakolda olduğumuzu söylesin" deyip polis bey amcaya verdim telefonu.
Amca nerde olduğumuzu söyleyip kapattı.
"Hadi kızım seni sevgilinin yanına gönderiyorum"
"Amca aynı yere koysaydınız bari, o farklı yerde ben farklı yerde. Olmuyor ki böyle"
"Hadi kızım, hadi"deyip eliyle kışkışladı beni.
Oflayıp polisin beni yönlendirmesine izin verdim.
Esenin Ağzından:
Sıraç, ben, Behzat ve Batu dersten apar topar çıkmıştık. Yine ne boklar yemişlerdi Allah bilir. Hemen arabaların yanına gidip Behzatın arabasına doluştuk. Behzat arabayı Sıraçın söylediği yere doğru sürüyordu hızla.
"Cidden hapse düşmeyi nasıl becermişler ya?!"deyip elimi saçıma attım.
"Anlatmadı ki. Hemen komisere verdi. Öğreniriz birazdan" 15 dk sonra varmıştık. Çantamı takarak indim arabadan.
Ve hızlı hızlı karakoldan içeri girdik.
"Elçin Suna ve Reha Mert"
"Şu adam dövmekten dolayı gelen mi?" Hepimiz birbirimize bakıp
"Reha!"dedik aynı anda.
"Komiserim şurda. Onunla konuşabilirsiniz"dedi bize.
Hepimis teşekkür edip yaşlı adama ilerledik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen ve Ben Değil! BİZ
Подростковая литератураElçin ve Reha aynı okulda farklı sınıflarda yer almaktadır. Elçin sınıfta öğretmenleriyle çok uğraştığı,dersleri çok kaynattığı için Rehaların sınıfına gönderilir..... Devamı kitabın içinde......