Şimdi ölsem kimse fark etmeyecekmiş gibi geliyor.
Şarkı önerisi;
Drenchill- Freed From Desire 💛💙Elçinin Ağzından:
Rehanın almış olduklarını 9. Sınıflardan birine verdim. Sonrasında kendim aldım ve Ufuktan Reha adına özür diledim. Şimdi ise eve gidiyorduk. O kadar yorgundum ki. Neyse ki hafta sonuna giriyorduk. 2 gün hiçbir yere gitmeyecek, ful evde duracaktım. Bu sırada Esene akşam Denizlere gideceğimizi haber vermeyi unuttuğumu farkettim.
Esen çoktan eve varmıştır diye düşünüp Eseni aradım. 2. Çalışta hemen açmıştı.
"Ha kuzu?"
"Evde misin?"
"Evet, sen nerdesin?"
"Bende 5 dk ya falan evde olurum da hazırlan şimdi"
"Niye?"
"Ya sabah Denizle karşılaştık davet etti bende tamam dedim onlara gideceğiz"
"Elçin Behzatlar sorun yapmasın?" Kaşlarım çatıldı.
"Esen emin ol onların en son düşündüğü şey bu şu anda. Boşver onları. Hazırlana dur sen, bende cadde başında ki pizzacıdan pizza alıp geliyorum Denizlerde yeriz"
"Tamam"deyip kapattık. Zaten pizzacının önüne gelmiştim.
Arabadan inip 4 adet büyük boy karışık pizza siparişi verdim. Yaklaşık 10 dk sonra hazırdı. Onları alıp ücreti ödedim ve pizzacıdan çıktım. Arabama tekrar binip eve sürdüm bu sefer. Eve gelince arabayı garaja park edip anahtarımla kapıyı açtım.
"Eseen, ben geldiim" derken merdivenden adım sesleri geldi.
Esen de saçlarını topuz yaparak yanıma geldi. Normal Esenin günlük haliydi.
"Sen üzerini değiştirecek misin yoksa böyle mi geleceksin?"
"Sen 2 dk bekle rahat birşeyler giyeyim geleyim" Hızlı hızlı yukarı çıktım. Dolabımdan günlük birşey çıkarıp giydim. Hava soğuktu evet ama evlerimiz sıcaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen ve Ben Değil! BİZ
Novela JuvenilElçin ve Reha aynı okulda farklı sınıflarda yer almaktadır. Elçin sınıfta öğretmenleriyle çok uğraştığı,dersleri çok kaynattığı için Rehaların sınıfına gönderilir..... Devamı kitabın içinde......