Aşk Yok

14.5K 540 81
                                    

Yani samimi konuştuğum bir insana bir anda duygusuz cevap veriyorsam kırılmışımdır. Bunu nasıl anlamıyorsunuz anlayamıyorum.

Bölüm Şarkısı: Ece Mumay- Vaz Geç Gönül

Rehanın Ağzından:

Elçin yakından çok güzel görünüyordu.

Uzaktan çirkin duruyor çünkü değil mi?

Uzaktan da güzeldi. Evet güzel olduğunu kabul ediyordum. Resim çekme işi bittikten sonra selam verip yok oldu bir anda. Onun arkasından da şu Serdal denen piç gitmişti.

Tam arkalarından çıkacaktım ki biri elimi tuttu. Arkamı dönüp kim olduğuna baktım. Çağla...

"Reha birşeyler içemeye ne dersin?"deyip arsızca sırıtmaya başladı.

"Yok derim"deyip elimi çektim ve Uzay abinin odasına ilerledim. Bu sırada Serdal odadan çıkıyordu. Arkasına doğru bakınca Elçini göremedim.

Serdalın yanına gidip

"Elçin nerde?"

"Ne yapıcaksın Elçini?"

"Sanane lan sanane?! Nerde onu söyle"gerizekalı.

"Bilmiyorum. Çantasını alıp hızlı hızlı çıktı odadan"

Eve gidiyordu demek ki. Bende koşarak asansöre ilerledim. 24. Kattaydık. Neyse ki o klişeyi yaşamadım. Asansör buradaydı çünkü. Diğer asansör 8. kattaydı bu sırada.

"Yetişemeyeceğim"deyip 'Z' yazan tuşa bastım.

Aşağı inip ilk karşı da ki asansöre baktım. Yukarı kata çıkıyordu. Demek ki inmiş.

Nerden geliyor bu zekan merak ediyorum doğrusu.

İçsesin dediğini takmayıp koşarak dışarı çıktım. Sağa sola baktım önce. Elçinle göz göze geldik. Ama taksi harekete geçmişti. Nefes nefese arkasından bakakaldım.

Onu yakalasaydın ne diyecektin?

Doğruydu. Ne diye koştum ki ben onun arkasından. Ne söyleyecektim. Elçinle tanıştığımız günden beridir içimde bir gariplik var. Onu hep merak ediyorum. Başına bir şey gelecek diye korkuyorum. Ve başkalarıyla görünce kıskanıyorum.

Bizler buna AŞK diyoruz kısaca.

Kes lan sesini ben aşık falan olmam kimseye.

Elçinle takılmayı bırakmalıydım. Yoksa daha beter olabilirdim. O zaten benden nefret ediyordu. Ben ona aşık olsam neydi ki? Ama uzak duramazdım ondan. Denerdim ama olmazdı. Yapamazdım.

Özlüyordum onu. Ne oluyordu lan bana?

Elçinin Ağzından:

Eve varmış ve hemen yatağıma yatmıştım. Bu sırada annem ve babam aklıma geldi. Çok özlemiştim onları. Gözlerim dolmuştu hafiften. Hemen rehberden VALİDEM ♥ yazısına tıkladım.

Bir süre çaldı çaldı ve 3. Çalışta açıldı.

"Küçük kuzum"diyen sesini duyunca bir damla aktı.

"Annem napıyorsunuz?"deyip yanağımı sildim.

Bu sırada burun çekme sesi duydum. O da ordan ağlıyordu. Gözlerimi akmasın yaşlar diye kapattım ama nafile. Teker teker düşmeye başladılar.

"İyiyiz annecim evdeyiz bugün. Sen ne yapıyorsun abin ne yapıyor?... Çok özledim ben sizi"dedikten sonra bir hıçkırık sesi duydum.

Annemle 9 aydır görüşüyorduk. Bende burnumu çekip

Sen ve Ben Değil! BİZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin