Jale

3.3K 164 46
                                    

Beni bu erken uyanmalar mahvetti...

Şarkı Önerisi;
BTS- Outro: Wings 💗

Elçinin Ağzından:

4 çizimi bitirmiştim sonunda. Derin bir nefes bırakarak geriye yaslandım. Ve ellerimi hareket ettirdim. Parmaklarım ağrımıştı. Ama başarılı olmak için bunları yapmam gerekecekti. Masamda bulunan saate baktığımda 4 saatin çoktan geçmiş olduğunu gördüm. Ve o an laptopun şarjının bitmiş, kapanmış olduğunu farkettim.

"Cidden o kadar dalmışmıyım ya?" Dudak büzerek çevreye bakınıyordum ki karnım guruldadı.

"Ben kahvaltı yapmamıştım yaa" dudaklarımı yalayarak telefonumla beraber ayağa kalktım.

Arama veya mesaj var mı diye baktım. Ama yoktu. Rehanın bugün çok fazla işinin olduğunu biliyordum zaten. Odanın dışına çıkınca Orkunun gelmiş, dosyalara bir şeyler yazdığını gördüm. Beni görünce gülümsedi hemen.

"Merhaba Elçin hanım" Onun gülümsemesiyle bende gülümsedim.

"Merhaba. Ne zaman geldin sen?"

"2 saat kadar oluyor. Sizin yanınıza uğrayacaktım aslında ama fazla dalmıştınız. Bende rahatsız etmek ve dikkatinizi dağıtmak istemedim hiç"

"Kahvaltı falan yaptın mı?"

"Yapmadım"

"Hadi kalk o zaman beraber kahvaltı yapalım"dedim.

Dosyalara bakarak

"Dosyalara bakmam gerek aslında"

"Başlarım dosyasına. Kalk aç ayı oynamaz demişler"deyince kahkaha attı.

Sonra telefonunu alarak kalktı. Ve beraber asansöre ilerledik.

"Orkun fazla Resmi giyinmiyor musun sence?"dedim asansörde ki aynadan bakarken.

"İşimden dolayı böyle giyinmem gerekiyor"

"Gerekmesin. Nasıl rahat ediyorsan öyle giyin. Bak Rehayla Behzata. Uzaktan gören normal şirket çalışanı sanar" Yine gülümsedi.

"Peki"dedi.

Sonra sessizlik oluştu ikimizin arasında. Asansör zemin katta durunca indik. Çalışanların olduğu kata gelmiştik. Yine bir selamlaşma faslının ardından Orkunla şirketten dışarı attık kendimizi.

"Yemin ediyorum kendimi Kore dizilerinden fırlamış gibi hissediyorum. 1 günde kaç selam kabul ediyorum Allah bilir ya" Orkun kıkırdadı.

Bende gülüp kafeteryaya girdim. Girmemle kaşlarım çatıldı. Reha kızın biriyle kahve içiyordu.

"Reha bey değil mi o Elçin hanım?"

"O Reha bey Reha bey olmasına da o kız kim?"

"Jale hanım o da. Kule Holdingin varisi"

"Ee niye oturuyorlar o ikisi"

"Reha bey pazarlama departmanında ya Elçin hanım. Ürün satmak için konuşuyordur"

"Hep böyle mi olacak bu? Yani ben Rehayı hep böyle kişilerle mi göreceğim?"

"Ee... Gerçeği mi söylemeliyim?" Bakışlarımı Rehadan çevirip Orkuna baktım.

"Bu nasıl bir soru Orkun? Tabi ki gerçeği söyleyeceksin!" Sert ve otoriter sesimle Orkun bir adım geriye gitti.

"Evet!"dedi bir anda. Sert bir şekilde yutkunarak tekrar baktım o ikisine.

Sen ve Ben Değil! BİZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin