Göğüsüne vura vura "ulan ben senin için kendimden vazgeçtim" diye bağırmak istiyorum.
Şarkı Önerisi;
MAMAMOO- Egotistic ❣️Elçinin Ağzından:
"Babaanne ağlama da" deyip bir daha sarıldı Reha. Artık ayrılma vaktiydi. İstanbula dönüyorduk. Annemler de yarın Brezilyaya dönüyordu.
"Siz ninene bakmayun uşağum. Bilmez misun ne zaman gitsenuz hep ağlar o"
"Dikkatli gidun hemi uşağum" Reha kafa salladıktan sonra dedesinin elini öptü ve sarıldı. Bende gidip babaannenin elini öptüm. Bana sımsıkı sarılırken
"Sen önce Rehaya sonra Allaha emanetsun güzel gelinum benum. Uşağumda sana emanet. Birbirinizu üzmeyun. Hep mutli olun" Kafa sallayıp
"Sizde Allaha emanetsiniz babaanne. Biz fırsat buldukça çıkar çıkar geliriz böyle" Veli dedeye geçerken elini uzattı öpmem için. Elini öptükten sonra sıkıca sarıldım boynuna.
"Reha, bu kiz sağa emanet. Gül gibi bakacağsun. Oni üzdüğünü duyarsam kalkar İstanbula gelurum. Tuğrula yapmişluğum vardur. Sağa da yaparum"
"Bilirim dedem. Yaparsun" Veli dede alnımdan öpüp
"Bu koca uşakta sağa emanet kizum. Kendinize eyi bakun" Su ağlayarak tekrar bacaklarıma yapışınca eğildim ve kucağıma aldım onu.
"Yengecim niye ağlıyorsun sen hâlâ?"
"Ben sizi bırakmak istemiyorum. Sizin de bizimle gelmenizi istiyorum"
"Ama.güzelim İstanbulda işimiz var bizim. Hem yarın Defne teyzenler gidecek onları götürmemiz lazım. Esen ablanın kontrolü var, çok işimiz var yani"
"Ben sizi bir daha nasıl göreceğim"
"Bebeğim kalpler bir olduktan sonra gerisinin bir önemi yok. Bak ne yapalım biliyor musun? Bizi özlediğin zaman gökyüzüne bak. Bizde gökyüzüne bakıyor olacağız. Hem amcanla fırsat buldukça. Çıkıp geleceğiz biz. Baban fırsat buldukça sizi getirir. Üzülme tamam mı?" Su gözlerini silip kafa salladı. Yanaklarından öpüp yere indirdim onu. Tuğrul abilerle zaten vedalaşmıştık.
"Hadi o zaman herkes arabalara geçsin" dedi Behzat. Hepimiz arabalara geçtik. Annemler abimin arabasıyla geleceklerdi. Bizi yalnız bırakmak istemişlerdi sanırsam. Annem sürekli 'yeni evli çiftsiniz ama misafiriniz bir eksik olmadı' deyip durmuştu. Haklıydı evet ama millet keyfinden gelmiyordu ki.
Başımızdan bela eksik olmuyordu. Kemerimi takarken camı açtım ve Veli dedeyle Neriman babaanneye el salladım. Reha da kornaya basıp ilerlemeye başladı.
...
Trabzondan çoktan çıkmıştık. Hatta Tuğrul abiler Sinopa doğru dönmüşlerdi bile. Canım sıkılırken uzanıp şarkı açtım. BTS- İllegal/ Dimple çıkarken camdan dışarıya baktım.
"Yalnız kalıyoruz artık he?" Rehaya dönerken olumlu anlamda kafa salladım.
"Annemlerde gittikten sonra yalnız kalacağız evet"
"Abinler isteme işini ne yaptı?"
"Ya aslında abim annemler buradayken isteyelim dedi. Ama işte Trabzon işi çıkınca olmadı. Annemle konuştular bu mevzuyu. Annemde '1 ay sonra tekrar gelir isteriz ama 1 ay beklemeniz gerek' dedi. Babamın toplantıları falan varmış. Bir ihaleye giriyormuş"
"Keşke Trabzona gitmeden önce söyleseydiniz gitmezdik hiç abinlerin meseleyi hallederdik"
"Hayatım sen yeni kaza yapmıştın zaten. Yani annemler sen o haldeyken gidipte istemezlerdi"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen ve Ben Değil! BİZ
Ficțiune adolescențiElçin ve Reha aynı okulda farklı sınıflarda yer almaktadır. Elçin sınıfta öğretmenleriyle çok uğraştığı,dersleri çok kaynattığı için Rehaların sınıfına gönderilir..... Devamı kitabın içinde......