Karşılıklı Güven

4.2K 218 105
                                    

Son 1 yıldır kendime kullandığım tek cümle "şşt bu da geçecek"

Şarkı önerisi;
Charli XCX- Boys 🧡

Elçinin Ağzından:

Hepimiz mutfakta saçlarımız, üstümüz başımız dağılmış şekilde oturuyorduk. Oflayarak ayağa kalktım. Hepsinin bakışları bana döndü. Tam.mutfaktan çıkmak üzereydim ki Esen elinde ki annemin şıpıdık terlikleriyle geldi. Mantar topuğu vardı. Ve hedefi 12 den vurmanı sağlıyordu.

"Behzat kaç!"dedim direk. Yoksa Esen Behzatın ağzına sıçacaktı. Ama şu anda kaçsaydı bile Esen her türlü vururdu.

"Kaçsın kaçsın. Onu doğurtan ebesini öpeceğim ben"

"Behzat bu kız ciddi saklan vurur. Vurduğu terlik annemin şıpıdıkları kafaya darbe yediğin anda felç olursun" Behzat yutkunup geri geri kaçtı.

Ama kaçması bir şeyi değiştirmedi. Yediği terlikle olduğu yere yığıldı...

...

Hepimizin gözleri mal mal etrafa bakan Behzat ve telaşla tırnaklarını yiyen Esendeydi. Saat gece beşti ve biz hala uyumamıştık. Reha Behzatın kafasına buzu biraz daha bastırdı.

"Lan Behzat kendine gel oğlum"

"Gençler bu mal hafıza kaybı falan yaşıyor olmasın? Allahım ne büyük acılar" Batunun ortaya attığı düşünceyle herkes birbirine bakmaya başladı.

"Reha olabilir mi?" Rehaya gözlerimi kocaman açmış bakıyordum.

Reha buzu çekip Behzatın önüne geçti.

"Behzat, kardeşim ben kimim?" Hepimiz Behzatın ağzından çıkacak kelimeleri bekliyorduk.

Behzat duvarda olan bakışlarını Rehaya çevirdi.

"Salak muamelesi yapmayın lan bana. Kardeşimi tanımaz mıyım ben?" Cevabıyla hepimiz derin bir nefes verdik.

Sonra ayağa kalkıp Esenin kafasına geçirdim bir tane.

"Atacak başka terlik mi bulamadın lan bok beyinli?" Esen vurduğum yeri kaşıyıp Behzata geri döndü.

"Aşkım ben çok özür dilerim valla. Saçlarıma nasıl değer veriyorum sen biliyorsun. Özür dilerim. Affettin mi beni?" Behzat Esenin elinden tutup kaldırdı ve kafasına bir öpücük kondurdu.

"Bende özür dilerim bitanem. Sen saçlarımdan tutunca tuttum bende"

"Tamam herkes birbirinden özür dilediğine göre yatabiliriz artık. 5 saat sonra yolculuk var biraz olsun uyuyalım" diyerek ayağa kalktım.

Merdivenlerden çıkmak üzereyken Reha elimden tutup kendi odasına soktu beni.

"Beraber uyuyalım" deyip dudaklarıma öpücük kondurdu. Yüzüme alaylı bir gülümseme takıp

"Abimde bizi Hüsnünün yemi yapsın. Hadi hayatım iyi geceler"deyip yanağından öptüm.

Ama bileğimden tutup tekrar çekti. Yüzümde ki gülümsemeyi silip ciddi baktım.

"Reha sevgilim ölsün abimde hapse girsin istemiyorum. O yüzden bırak gideyim ha?"

"Ama ben beraber uyuyalım istiyorum"

"Bende evlenelim istiyorum ama olmuyor işte"

"Hemen evleniriz" Bileğimi kendime çekip geri geri ilerledim.

"Evlenme teklifi almadım daha. İyi geceler"deyip odasından çıktım ve sırıtarak odama gittim.

...

Sen ve Ben Değil! BİZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin