Şarkı Önerisi:
BIGBANG- Last Dance 😍Elçin'in Ağzından:
"O yüzden sıkıntı yapmanıza gerek yok arkadaşlar. Esen ve Behzat bey de yeni bir şirket kuracaklar. Onlarla çalışmak isteyen onlarla iletişime geçebilir. Hiç kimseyi zorla tutmuyoruz biliyorsunuz ki. Şimdi sorumun cevabını alayım; Esen Hanım ve Behzat Beyin kuracağı şirkette çalışmak isteyen var mı?" Elini kimse kaldırmazken Esen'e diktim bakışlarımı. Şirkette ki çalışanların yarısının onunla çalışmak istediğini söylemişti. Bu nedenle de tüm çalışanlarla toplantı salonunda konuşmuştum.
"Çekinen falan varsa çekinmesine gerek yok arkadaşlar. Nerede çalışmak istediğinize siz karar veriyorsunuz sonuçta. Sizin hayatınız. Var mı kimse?" Kimsenin eli yine kalkmazken nefesimi bıraktım ve
"Pekala, toplantı bu kadardı. İşlerinizin başına dönebilirsiniz. Teşekkür ederiz." dedim. Ardından ise çalışanlar yavaş yavaş yerlerinden kalktılar ve salonu terketmeye başladılar. Herkes çıktıktan sonra sadece Esenler ve Rehayla ben kalmıştık. Mikrofonu kapatıp sahneden indim.
"Sana son kez soruyorum Esen, beni karşında düşman olarak görmeye hazır mısın? Piyasadan silerim çünkü seni."
"Ben her şeyi göze aldım Elçin. Sen hiç merak etme. Gerekirse silinirim. Ama sana boyun eğmeye hiç niyetim yok."
"O kadar kaprislisin ki. Ben sana bana boyun eğ mi dedim? Sadece ortaklığımızı bitirmek istedim- ki en doğal hakkım kocan da benim gibi düşünüyor. Sen kendin üretiyorsun bu boyun eğme laflarını. Ben karşıma çıkma, karşına çıkmayayım diyorum sadece. Herkes sonucun ne olacağını biliyor." Esen Behzat'a dönerken Behzat'ın bakışlarıyla karşılaştı. Behzat'ta olacakların farkındaydı. Bu yüzden riske girmek istemiyordu. Esen bakışlarını Behzat'tan çekip bana döndü.
"Ben diyeceğimi dedim. Her ne olursa olsun karşında duracağım. Ve kanımın son damlasına kadar savaşacağım." Bakışlarım sertleşirken Esen'e doğru bir adım attım.
"Savaş isteyecek kadar kin bürüdü demek gözlerini he? Peki, bana uyar. Ama tekrar söylüyorum, kaybeden sen olacaksın. Kaybedince kapıma dayanma ağlayarak. O kapı sana açılmayacak çünkü." Esen'in gözlerinde korkuyu görürken yutkundu. Ardından ise
"Savaş başlasın o zaman. Defile yarın, yarından sonra tüm her şey bitecek. Yeni bir dönem başlayacak. İyi hazırlanan iyi edersin Esen. Kaybetmeyi asla sevmem bilirsin." deyip göz kırptım. Ardından ise çıkışa doğru yürüdüm.
°°°
"Her şey hazır değil mi?"
"Tüm her şey hazır Elçin Hanım hiç merak etmeyin. Esen Hanım'ın olası sabotajlarına karşı da önlemler alındı o konuda da içiniz rahat olabilir. Tek yapmamız gereken yarın elbiseleri sunmak."
"Sağol Neslihan iyi ki varsın valla. Benlik bir iş kaldı mı peki?"
"Planlamanızda herhangi bir iş kalmadı Elçin Hanım."
"O zaman çıkıyorum ben. Sende işlerini bitirdikten sonra çıkabilirsin." Neslihan gülümserken
"Teşekkür ederim, iyi akşamlar size de."
"İyi akşamlar." dedikten sonra odamdan çıktı. Bende masanın üzerini toparladım ve ardından montumu üzerime geçirip yerimden kalktım. Çantama telefonumu da alırken odadan çıktım. Neslihan'da hazırlanıyordu bu sırada. Geldiğimi görünce tekrardan selam verdi. Bende ona selam verip Reha'nın odasına doğru ilerledim. Sekreteri geldiğimi görürken ayağa kalktı.
"Reha odasında mı?"
"Odasında Elçin Hanım."
"Tamam." deyip kapısını çaldım ve kapıyı açıp içeri girdim. Reha gözlüğünün üzerinden bana baktı. Ardından gülümseyip tablete geri döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen ve Ben Değil! BİZ
Novela JuvenilElçin ve Reha aynı okulda farklı sınıflarda yer almaktadır. Elçin sınıfta öğretmenleriyle çok uğraştığı,dersleri çok kaynattığı için Rehaların sınıfına gönderilir..... Devamı kitabın içinde......