Sevildiğini anlayan kaçıyor. Sanki suç işliyoruz.
Şarkı Önerisi;
Halsey- Without Me 🌹Elçinin Ağzından:
Tekrar oflarken Reha bana baktı ve parmaklarımı tuttu. Yanında aile büyükleri vardı sonuçta. Neriman babaanne kardeşiyle bir tartışma içine girmişti yine. O kadar hızlı konuşuyorlardı ki dediklerinin çoğunu anlamıyordum. Neriman babaannenin kardeşinin torunu ve karısı da buradaydı.
Bu kadar çok iddiaya girme sebeplerini cidden anlamıyordum. Kardeşlerdi sonuçta. Birbirlerinin mutluluklarıyla mutlu olmaları gerekmez miydi?
"Reha, ne zaman gideceğiz ya? Of."
"Hayatım inan bilmiyorum. Benim elimde olsa hemen kalkarım." Gözlerimi devirip kafamı geriye yatırdım. Sonra onları dinlemeye devam ettim.
"Reha, neyden bahsediyorlar?"
"Hayatım Oğuzhanla Duygu evleneli çok olmuyor. 3 ay mı ne oldu. Döndü teyze de allandıra ballandıra düğünü anlattı. İşte çok takı takılmışta falan. Babaannem tabi altta kalır mı? Direk bizim düğünü anlatmaya başladı. Döndü teyze de geçen sene altın fiyatları bu kadar yüksek değildi dedi. Ordan patladı."
"Reha abi, biz bahçeye çıkalım isterseniz?" Reha bana bakarken
"Olur, hava alırız." dedi. Ardından da ben kalktım. Veli dede ve Tayfun dede evin terasında oturuyorlardı. Neriman babaanneyle Döndü teyze kalktığımızı hiç fark etmemişlerdi cidden. Bahçeye çıkarken derin bir nefes alıp verdim. Sonra orada duran kanepeye oturdum. Reha da gelip yanıma oturdu ve kolunu başımın arkasından geçirdi. Duyguyla Oğuzhanda hemen yanımıza otururdular.
"Elçin abla, sen ne iş yapıyorsun?" Duygunun sorusuyla ona döndüm. Bakışımı yanlış anlamıştı galiba.
"Hani akraba olduk ya artık. Birbirimizi tanıyalım diye sordum."
"Sen bakışımı yanlış anladın. Sorabilirsin tabii ki istediğini. Ve şirket yönetiyorum."
"Cidden mi?"
"Evet, Rehayla aynı şirketi yönetiyoruz. 2 arkadaşımız daha var. Ortağız yani."
"Vay be."
"Sen?"
"Hemşireyim bende. Oğuzhanla öyle tanıştık zaten." Meraklanırken
"Sorun olmazsa anlatsana."
"İlk senemdi daha. Geçen sene yani. Okulu bitirip işe başlayalı 4 ay mı ne oluyordu. Acile bir hasta geldi. Yanında da Oğuzhan. Adam dayak yemiş. Hemen baktım ciddi bişeyi yoktu neyse ki. Ama adamın 2 gün hastanede yatması gerekiyordu. Adamın işlemlerini hallettirdim Oğuzhan hala duruyor. Eline baktım o sırada. Elinin üzeri kavlamış kanamış o da kurumuş. Yanına gittim elinize pansuman yapayım dedim. Bana ters ters baktı ilk. Siz işinize bakın benim elim önemli değil dedi. Beyfendi işimi yapıyorum zaten. Gelir misiniz? dedim. Diretti ilk. Gıcık oldum ama. Sonra ikna oldu bu. Pansumanı yaparken sordum hasta neyiniz diye. Kavga ettiği biriymiş. Dövmüş buraya getirmiş. İlk gelişim değil ki dedi bir de normal bişeymiş gibi. Sonra Oğuzhanı sık sık görmeye başladım ben. Böyle böyle dövdüğü kişiler getirdi getirdi, derken 5 ay oldu. Haftada 1 ya da 2 kez geliyordu buraya. Sonra bana telefon numaramı sordu. Vermedim. Her gün gelmeye başladı bu sefer. Ya kendine zarar veriyordu, ya da yanında biriyle geliyordu. Telefon numaranı vermezsen devam ederim dedi. Bende dursun diye verdim. Sürekli arıyor mesaj atıyordu. Hoşuma gitmeye başlamıştı ama. Biz öyle öyle konuştuk 1 ay kadar. Ve bana hastaneye, beni görmek için geldiğini, o adamları sebepsiz yere dövdüğünü söyledi. Ve eğer ki onunla sevgili olmazsam da devam edeceğini söyledi. Resmen hastaydı ya." Biz gülerken Reha Oğuzhana baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen ve Ben Değil! BİZ
Teen FictionElçin ve Reha aynı okulda farklı sınıflarda yer almaktadır. Elçin sınıfta öğretmenleriyle çok uğraştığı,dersleri çok kaynattığı için Rehaların sınıfına gönderilir..... Devamı kitabın içinde......