Bir kız "önemli değil, boşver" diyorsa çok kırılmıştır.
Şarkı Önerisi;
Lil Nas X- Old Town Road 💖Elçinin Ağzından:
Batu sabah kahvaltıdan sonra kendi evine gitmişti. Simaydan hala telefon gelmemişti. Varmamıştı daha sanırım. Çünkü arayacağını söylemişti. Bizde Rehayla bugün tatile gidiyorduk. Otelde rezervasyon yapmıştık. Birkaç gün kalıp geri dönecektik. Kafamızı toparlayacaktık. Valizime son olarak elbisemi koydum ve kapattım.
Rehanın valizi de hazırdı.
"Reha sen duşa girecek misin?"
"Gireceğim, sen?"
"Bende gireceğim. O zaman birimiz diğer banyoya gitsin ki hemen yola çıkalım"
"Tamam hayatım. Sen burdakine gir" deyip dolabından birkaç parça birşey çıkardı ve odadan çıktı.
Bende kendime kıyafet seçip yatağın üzerine koydum. Sonra banyoya girdim ve üzerimdekileri çıkarıp suyun altına girdim.
...
İç çamaşırlarımdan sonra seçtiklerimi de üzerime geçirdim.
(Ceket yok)
Saçlarımı da kuruması için kendi halinde bıraktım. Hafif bir makyaj yapıp odadan çıktım. Aşağıdan sesler geliyordu. Reha aşağıda olmalıydı. Aşağı doğru inince telefonla konuştuğunu gördüm.
"Tamam, kendine iyi bak orda. Buraya çabuk gelmeye bak tamam mı? Özletme kendini" deyip telefonu kapattı.
"Kimdi o Reha?"
"Simay, teyzesinin evine varmış. Haber vereyim demiş"
"İyi yapmış, nasılmış?"
"İyiyim dedi. Ama ses tonu pek iyi gelmiyordu"
"Gelmez tabi. Sevdiklerini arkasında bırakıpta gitti"
"Amaan Elçin kapatalım şu konuyu artık canımı sıkmak istemiyorum cidden. Hazırsan çıkalım?"
"Hazırım hayatım. Valizleri indirelim de o zaman" deyip beraber yukarı çıktık.
Reha valizleri eline alıp odadan çıktı. Bende siyah sırt çantama ikimizin şarj aletini ve telefonumu koydum. Ve Rehanın peşinden aşağı indim. Reha penceleri kapatıp valizleri tekrar aldı eline. Sonra evden çıktı. Bende eve son bir kez daha bakıp anahtarlıktan anahtarı aldım. Ve kapıyı kilitleyip çantama attım.
Sonra da Rehanın peşinden arabaya ilerledim. Reha valizleri bagaja koyup kapattı. Bende yerime geçip çantamı- içinden telefonları aldıktan sonra- arkaya koydum. Reha gelince telefonunu uzattım. Alıp cebine koydu. Ve yerine oturup kemerini taktı. Bende kemerimi taktıktan sonra besmele çekip arabayı çalıştırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen ve Ben Değil! BİZ
Roman pour AdolescentsElçin ve Reha aynı okulda farklı sınıflarda yer almaktadır. Elçin sınıfta öğretmenleriyle çok uğraştığı,dersleri çok kaynattığı için Rehaların sınıfına gönderilir..... Devamı kitabın içinde......