Hatılıyor Musun?

1.9K 123 11
                                    

Geri döndüremediğim her şeyin üstünü çizip eledim hayatımdan.

Şarkı Önerisi;
Murat Boz- Geç Olmadan 🥰

Elçinin Ağzından:

Yüzüme vuran güneşle beraber kaşlarımı çatıp gözlerimi araladım. Nerde olduğumu idrak etmem birkaç saniyemi almıştı. Sağ tarafa dönünce Rehanın hala uyuyor olduğunu gördüm. Yerimden kalkıp pencereye ilerledim. Bu harika manzarayla günü açmıştım. Daha ne isteyebilirdim ki?

Camı açıp derin derin nefes alıp verdim. Ama bu midemin bulanmasına sebep olmuştu. Öğürürken ağzımı kapattım ve tuvalete doğru koştum. Akşam ne yediysem hepsini çıkarmıştım. Saçlarımı tutmaya çalışırken hala öğürmeye devam ediyordum. Arkadan birisi saçlarımı topladı ve  elini sırtıma koyup okşamaya başladı.

Kokusundan gelenin Reha olduğunu anlamıştım. Öğürmelerim kesilirken derin derin nefes alıp verdim ve yerimden kalktım. Lavaboya geçince Reha yüzümü yıkamaya başladı. Yüzümü yıkadıktan sonra bende elimle ağzıma biraz su aldım ve çalkaladım.

Reha sifona basarken yüzümü kuruladım ve beraber tuvaletten çıktık. Kapının önünde Neriman babaanne bekliyordu.

"Gelinum eyi misun?"

"İyiyim babaanne hep oluyor bu."

"Mide bulantisini ne keser ki?"

"Babaanne bende her şeyi denedim ama olmuyor. Hasta değil ki hamile. Mide bulantısı normal. Doktor 2 aya geçer dedi zaten." Bakışlarım Rehaya kayarken

"Kontrole beraber gitmiştik ya ordan biliyorum." dedi.

"Hadi ben kahvaltiyi hazurladum. Sizde gelun de yapalum beraber." Kafa sallayıp Rehayla odaya doğru ilerledik. Odaya gelince

"Daha iyisin değil mi?"

"İyiyim Reha bir problem yok."

"Tamam, iyiysen üzerini giyin. Dışarı çıkarız sonra da." Kafa salladım ve valizimin yanına eğilip kendime giymek için bişeyler seçtim.

Hava hafiften serindi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hava hafiften serindi. Daraldığım zamanda üzerimden kazağı çıkarırdım. Saçlarımı da at kuyruğu yaptım ve Rehaya baktım.

"Biraz makyaj yapayım mı sence? Yüzüm solgun mu görünüyor?"

"Hafiften doğal bir makyaj yapabilirsin güzelim." Kafa sallayıp valizimden makyaj malzemelerimi çıkardım. Rehanın dediği gibi yapıp hafif bir makyaj yaptım. Rehaya baktığımda üzerine siyah beyaz çizgili bir gömlek ve siyah pantolon giydiğini gördüm. Gömleğin kollarını katlamıştı. Ayakkabı olarakta kahverengi deri ayakkabılarını giymişti.

Tarzı cidden çok güzeldi. Makyajımı tamamladıktan sonra çok az parfüm sıktım. Telefonumu da yanıma alarak Rehayla beraber odadan çıktık. Telefonumu Rehaya uzattım cebine koyması için. Elimden aldı ve ekran kilidini açtı. Ekranda ikimizin kediyi severken ki resmimiz vardı. Batu çekmişti bu resmi. Düğün çekimlerindeydik.

Sen ve Ben Değil! BİZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin