İş Yemeği

2.9K 144 48
                                    

Yanlış insanlar yüzünden üzdüğünüz doğru insanların ahı da bir ömür yakanızı bırakmasın.

Şarkı Önerisi;
Buray- Kış Bahçeleri 🌹

Elçinin Ağzından:

Gözlerimi açıp Esenlerin misafir odasının mavi tavanına baktım. Sonra yan tarafa döndüm. Boştu, 3 haftadır olduğu gibi yine boştu. Yutkunurken gözlerimi kapatıp açtım tekrardan. Ve yattığım yerden doğruldum. Önüme düşen saçları umursamazken perdesi açık olan cama baktım. Havanın güzel olduğu belliydi.

Saçlarımı elimle geriye doğru itip telefonumu aldım elime ve saate baktım. 09.05 di. Telefonumda annemden gelen bildirim vardı. Annemler Rehayla olan meseleyi öğrenmişlerdi. Ve karışmama kararı almışlardı. Benim kendi başıma birşeyleri yapacağıma inanıyorlardı. Annemden gelen mesaja tıklayıp açılmasını bekledim.

Gönderen: Validem 🌹

Kızım, baban kafanı toparlamak istiyorsa buraya gelsin dedi. O da merak etti seni. Gelmek istemediğine emin misin?

1 hafta önce öğrenmişlerdi. Reha benim hamile olduğumu öğrendikten sonra davayı geri çekmişti. Bu duruma sevinmem gerekirken hiçbir şey hissedememiştim. Annemler de hamile olduğumu duyunca çok sevinmişlerdi. Ama sevinçleri kursaklarında kalmıştı çünkü Reha yoktu.

Gönderilen: Validem 🌹

Anne eminim. Oraya gelsem bile sende babamda çalışıyorsunuz. Benim için işleri bırakmanızı istemiyorum. Hem kontrolümüz falan var bizim. Ama fırsat bulursam gelirim. Seni seviyorum 🍀 babama selam söyle 😍

Yazıp gönderdim ve telefonun ekran kilidini kapatıp komodinin üzerine koydum. Sonra gerinip elimi karnıma götürdüm. Aklıma gelen şeyle beraber suratımda buruk bir gülümseme olurken gözlerimin dolduğunu hissettim.

Falshback

Esenle Behzatı suratımızda ki gülümsemeyle izliyorduk Reha ile birlikte. Behzat elini Esenin karnına koymak istiyordu. Ama Esen izin vermiyordu ve Behzatta çocuk gibi mızmızlanıyordu. Arkamdan dolanan iki kol karnımın üzerinde birleşti. Ve çenesini omzuma koydu.

"Bizde böyle olacağız seninle. Tek fark ben istediğim zaman elimi senin karnına koyabileceğim. Bebeğimizin beni daha çok sevmesi gerekiyor. Temas kurmazsak eğer seni daha çok sever" Kıkırdarken

"O nerden çıktı şimdi? İyi uydurdun ha" dedim.

"Uydurmadım, bebeğin seni hissediyormuş. Araştırdım da biraz" Kafamı ona doğru çevirip baktım. O da bana döndü.

"Sen araştırma mı yaptın bu konuyla ilgili?"

"E heralde kızım çocuk yapıp ortada bırakacak halimiz yok ya. Tek başına çekmeyeceksin o hamilelik çilesini. Sen zaten bebeğimizi taşıyor olacaksın. Geriye kalan şeyleri hallederim ben" dedikten sonra daha sıkı bir şekilde sarıldı.

Falshback son

Gözümden bir damla yaşın düştüğünü hissederken burnumu çektim ve gözlerimi sildim. Sonra yataktan kalkıp banyoya gittim. Evde sessizlik hakimdi. Bugün günlerden pazartesiydi, yani iş vardı. Ama Esen ve Behzat kontrole gidecekti. Banyoda işlerimi hallettikten sonra odaya geri geldim ve toparladım.

Valizimden giymek için birkaç parça birşey çıkardım.

Valizimden giymek için birkaç parça birşey çıkardım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Sen ve Ben Değil! BİZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin