Ben onu başkasını severken gördüm.
Şarkı Önerisi;
Yang Da Il- With You 🌹Elçinin Ağzından:
Gördüğüm kişiyle şok içinde kalmıştım. Herkes çok şaşırmıştı.
"B-b-batu!?" Esenin sesiyle kendime gelmiş ve bir damla yaş daha akıtmıştım.
Bir anda gözümün kararmasıyla kendimi yerde buldum.
Rehanın Ağzından:
Batunun sesini duyup kendini görmemizle beraber şok içinde kalmıştık.
"Batu?!"
Hepimiz hayretler içinde Batuya bakarken Elçin bir anda yere yığıldı.
"Elçin!?" Ayağa kalkıp Elçini kucağıma aldım.
"Su getirin!" Behzat hemen kantine doğru koştu.
Batu da telaşla yanımıza geldi.
"Elçin, güzelim uyan hadi" Elçini hafif hafif tokatlıyordum. Ama açmıyordu gözlerini.
Kalbim korkuyla çok hızlı atıyordu. Elçin suratını buruşturup gözlerini açtı. Sonra yerden destek alarak ayağa oturma şekline geçti. Başını tuttu bir süre. Sonra bakışları bizlerin üzerinde gezindi. Behzat elinde ki suyla geldi. Suyu alıp açtım ve Elçine uzattım içmesi için.
Bakışları Batuda sabitti.
"Elçin, su iç bir" Suyu ağzına uzatmıştım.
Ama elimi ittirdi.
"Batu, Reha,Esen ve Behzat dışında ki herkes gitsin!"dedi tıslarcasına.
"Hocam sizde gidin lütfen"dedi Umut hocaya bakarak.
Umut hoca kafa sallayarak
"Hadi çocuklar, hadi hızlı hızlı çıkın bakalım" Herkes hızlı adımlarla sınıfı boşalttı.
Elinde ki kamerayla Simay girdi içeri.
Elçinin Ağzından:
"Simayda geldiğine göre, vede tepki vermediğine göre Batunun yaşadığını biliyormuş demek ki. Simay video çekmeyi bırak. Şimdi herkes bir açıklama yapsın!"diyerek yerime oturdum.
Batu tam karşıma oturdu.
"Hepinize bir kez sarılayım lütfen. Çok özledim"
Bir sıranın kaldırılıp fırlatılmasıyla korku içinde kaldım.
"Özledin mi? Özledin mi?! Özledin madem nerdesin bunca zamandır!?" Behzatı sakinleştirmek amacıyla elini tuttu Esen.
Bir yandan da ağlamaya devam ediyordu. Benim de gözlerim dolu doluydu. Ama akmasın diye elimden geleni yapıyordum.
"Açıklama yapana kadar temas etmeyi bile aklından geçirme!"dedi Esen buz gibi bir ses tonuyla.
Sonra Behzatın yanına oturdu.
Batu yutkundu.
"Gözlerimi açtığımda Amerikadaydım......... Bugünde Reha Simaydan böyle bir istekte bulundu. Ve bende karşınıza çıkma zamanının olduğunu düşünerek çıktım" Ellerimi sinirle yumruk yaptım.
Sonra gözlerimi sildim.
"Senin haberin vardı yani öyle mi?" Sinirle ayağa kalktım.
"Sende bunca zaman çıkmadın karşımıza, şimdiden sonra çıkmasanda olurdu. Ben seni gömdüm Batu. Çığlık atarak gömdüm hemde. Hayatımda sen yokmuşsun gibi yaşamaya devam edeceğim. Simay ve Reha, sizde bundan sonra hiç bir yerde karşıma çıkmayın!" Burnumu çekerek sınıftan çıktım hızlı adımlarla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen ve Ben Değil! BİZ
Novela JuvenilElçin ve Reha aynı okulda farklı sınıflarda yer almaktadır. Elçin sınıfta öğretmenleriyle çok uğraştığı,dersleri çok kaynattığı için Rehaların sınıfına gönderilir..... Devamı kitabın içinde......