Bir başkası için acı çektiğini görmek, onun beni sevmiyor oluşundan daha çok acıtır canımı.
Şarkı Önerisi;
V- Stigma 🤍Elçinin Ağzından:
Oflayarak kalemi masaya vurdum. Ve gözümde ki gözlüğü çıkartıp masanın üzerine koydum. Saate bakınca 12 olduğunu gördüm. Bugün Reha da yoktu. Behzat ve Esende yoktu. İzin vermiştim onlara. Şirkette tektim yani. Her bir işe yetişmeye çalışıyordum. Kapı çalarken
"Geel" komutunu verdim.
İçeriye sekreterim Peri girdi ve
"Elçin hanım, PerA Holding sahipleri geldiler. Sizinle görüşmek istiyorlar"
"Randevuları var mıydı peki?"
"Vardı" dedi kafasını yere eğerken.
Sinirle bir nefes bıraktım.
"Peri, işini yapamayacaksan çık git. Sana niye para veriyorum ben?"
"Özür dilerim Elçin hanım"
"Çık dışarı" Peri dışarıya çıktıktan sonra 2 kişi girdi.
İkisi de oldukça gençti. Benden 2 yaş falan büyük olmalılardı. Ayağa kalkarken
"Hoşgeldiniz" dedim zoraki bir gülümsemeyle.
Siyah saçlı, beyaz tenli olan elini uzattı ve
"Meriç" dedi.
"Elçin" dedim elini sıkarken.
Diğeri de elini uzatıp
"Mert" dedi. Aynı şekilde onunda elini sıkıp oturmaları için koltukları gösterdim.
"Oturun lütfen" deyip yerime oturdum. Sonra da yaptığım çizimleri kaldırdım.
Ellerimi masanın üzerinde birleştirirken
"Birşey içmek ister misiniz?" diye sordum.
"Sade Türk kahvesi" dedi Meriç bey.
Olumlu anlamda kafa sallarken Mert bey
"Çay alayım bende" dedi. Telefonu elime alıp Perinin telefonuyla bağlantı kurmak için tuşa bastım.
Telefon açılırken
"1 sade Türk kahvesi, 2 çay" deyip kapattım.
Telefonu geri yerine koyarken
"Hoşgeldiniz, sizi dinliyorum" deyip ellerimi masanın üzerinde birleştirdim.
Meriç bey boğazını temizlerken
"Şirketinizin başarılarını duyduk Elçin Hanım. Yeni kreasyonlarınız dilden dile dolaşıyor. Herkes konuşuyor. Bizde böyle başarılı bir şirketle ortaklık kurmak istiyoruz"
Kapı çalarken bakışlarımı kapıya çevirdim ve gel komutu verdim. Kapı açılırken içeriye Peri girdi.
"Kahveyi Meriç beye ver Peri" Peri kahveyi ve çayları bırakıp çıktı.
"Anlıyorum Meriç bey. Ama bu konu için neden sadece benimle konuşmak istediğinizi anlayamadım. Sonuçta şirketi tek başıma yönetmiyorum. Benimle birlikte 4 hissedar daha var. Yani size herhangi bir cevap veremeyeceğim. Bu konuyu diğer hissedarlarla da konuşmanız gerekiyor"
"Hissedarlardan biri eşiniz diye duyduk"
"Doğru duymuşsunuz. Reha Mert eşim olur"
"O halde bir toplantı ayarlayalım. Uyar mı size?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen ve Ben Değil! BİZ
Novela JuvenilElçin ve Reha aynı okulda farklı sınıflarda yer almaktadır. Elçin sınıfta öğretmenleriyle çok uğraştığı,dersleri çok kaynattığı için Rehaların sınıfına gönderilir..... Devamı kitabın içinde......