Dedikodu

2.1K 105 31
                                    

Yarına geçer belki ama bugün ciğerimi söküyor.

Şarkı Önerisi;
MİSS A- Love Song 💙

Elçinin Ağzından:

Duştan çıkmış saçlarımı kurutuyordum. Bugün şirkete gidecektim. Behzat ve Esen yine yoktu. Reha tek başınaydı. Onu daha fazla yormak istemediğim için yanına gidip yardımcı olma kararı almıştım. Saçlarımı kuruturken dolabımdan ne giyeceğime karar vermiştim.

Saçlarımı kendi halinde bırakırken makyaj masama oturdum ve fazla abartmadan sade, doğal bir makyaj yaptım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saçlarımı kendi halinde bırakırken makyaj masama oturdum ve fazla abartmadan sade, doğal bir makyaj yaptım. Pembe tüylü montumu üzerime geçirip saçlarımı içinden çıkardım. Sonra telefonum ve çantamla beraber odadan çıktım. Reha şirkete benden önce gitmişti. Sabah kahvaltı da yapmamıştı.

Artık şirkete giderken bir yerde durup börek, poğaça gibi şeyler alırdım ve kahvaltıyı orda yapardık. Evin anahtarı ve arabamın anahtarını alıp evden çıktım. Kapıları kilitledikten sonra anahtarı çantama attım. Ve arabama doğru ilerledim. Arabanın da kilidini açtıktan sonra geçip bindim. Çantamı yan koltuğa koyup anahtarı yerine taktım. Kemerimi de taktıktan sonra şarkı açtım. Zico Eureka çalmaya başlarken arabayı çalıştırdım. Ve şirkete doğru sürmeye başladım.

...

Çantamı alıp aynadan kendime baktım ve saçlarımdan ellerimi bir kere geçirdim. Sonra arabadan inip kapıları kilitledim ve arabanın anahtarını çantama attım. Şirkete doğru yürürken neden etek giydim diye kızıyordum kendime. Hava soğuktu ve ben bu havada etek giymiştim.

Ayrıca uzun çorap yerine kısa çorap giymiştim. Kendi kendime kafamı olumsuz anlamda sallarken beni gören çalışanlar selam verip günaydın demeye başladılar. Bende onlara gülümseyerek karşılık verdim ve şirkete giriş yaptım. Dinlenme alanında olan çalışanlarla selamlaşıp asansöre doğru gittim.

Yanıma gelen bir çalışan

"Elçin hanım uzun süredir gözükmüyordunuz. Hamile sandık sizi" Boğazımı temizleyerek

"Hamile olsam bile şirketin başında olurum. Sadece biraz dinlenmek istedim ve o nedenle şirkete gelmedim" Gelen asansörün kapısı açıldı. İçinden birkaç kişi inerken onlarla da göz teması kurup gülümsedim. Herkes indikten sonra da binip odamın bulunduğu katın tuşuna bastım.

Çalışan kız da kendi ineceği yerin tuşuna bastıktan sonra

"Esen Hanım hamileymiş ve gelmiyormuş ya, şirkettekilerle öyle sandık. Yani sizde hamilesiniz ve o nedenle gelmiyorsunuz sandık"

"Esenin hamileliği riskli olduğundan dolayı gelmiyor" Sonrasında kaşlarımı çatarak kıza döndüm.

"Siz işinizi yapmayıp patronlarınızın dedikodusunu mu yapıyorsunuz?" Kız yutkunurken zoraki bir şekilde gülümsedi.

Sen ve Ben Değil! BİZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin