Canım Yanıyor

3.2K 156 54
                                    

Hiç mi özlememiş beni?

Şarkı Önerisi;
2WEI- Survivor 💋

Elçinin Ağzından:

Alnımı öpmesiyle bir damla yaş yatak örtüsüne düşmüştü. Bir yaş daha düştü bu esnada aynı noktaya. Ama bu benkm göz yaşım değil Rehanın göz yaşıydı. Beni bu ladar çok mu seviyordu cidden? Sonrasında kulağıma bir şeyler fısıldayıp son bir kez baktı. Ardından ise odadan çıktı. Bitmişti...

İstemeyerek bitirmiştik. Seviyorken bitirmiştik. Ama üzüyorduk birbirimizi. Nasıl devam edebilirdi ki? Güvenim kalmamıştı bir kere. Güven olmayan bir ilişki olamaz zaten. Rehanın arkasından göz yaşlarımı sıralarken odaya Batu ve abim girdi gülerek. Onlar gelir gelmez gözlerimin altını sildim.

Sonra arkamı onlara dönecek şekilde yattım. Biraz canım acımıştı ama dudaklarımı ısırarak bunu belli etmedim.

"Abim uyanmışsın"dedi abim saçlarımı okşarken.

"Ne zaman söyleyecektiniz?" Abimin saçlarımda ki eli bir süre öylece kaldı.

"Hıh?"

Canımın yanmasını umursamadan hızla ayaklandım.

"Bana mafya olduğunuzu ne zaman söyleyecektiniz?" Cevap vermedi.

"Her zaman hayal etmiştim varya babam mafya olsa ne olurdu diye. Meğersem hayallerim gerçekmiş. Niye o kadar zengin olduğumuzu anladım" dedim gözlerimi kısarak.

Abim bana sivri sinek ve karınca yiyen sevişmiş demişim gibi baktı.

"Ulan sen kızmadın mı?"

"Kızdım! Niye söylemediniz bana! Niye gizlediniz!?"

"Abim-"

"Söyleseydiniz bende mafya olurdum. Meraklıyım zaten öylesi şeylere" Abim aynı bakışı yine attı.

Batu

"Cık, normal değil bu kız. Hemde hiç değil" Abim yanıma oturunca omzumla omzuna vurdum.

"Şşt, silah kullanmayı öğretsene"dedim sırıtarak.

"Hiç o işlere yanaşma"

"Hadi ya"

"I-ıh"

"Ya bana zarar vermeye çalışırlarsa?"

"Taramalı tüfekmiş gibi konuş sen. Adamlar başlarına gelen belayı fark edip bırakırlar" Abime bakıp dudak büktüm.

Sonra Batuya döndüm.

"Ben kendim silahı tam kullanamıyorum bakma bana öyle"

"Aman be öğretmeyin" Hınzırca sırıttım.

"Babamdan öğrenirim ben" deyip ellerimi birbirine sürttüm.

Rehanın Ağzından:

Eve gelmiş yatağıma yatıyordum. Telefondan Elçin ile olan resimlerimize ve videolarımıza bakıyordum. Güvenmiyordu bana. Güvenmediğini belirtmişti. Ama haklıydı. Ben olsam bende güvenmezdim. Yatağımdan kalkıp derin bir nefes aldım. Ve elimi saçlarıma atarak karıştırdım. Kendime gelmem için soğuk bir duş iyi olabilirdi.

"Aynen duşa gireyim"diyerek kıyafetlerimi hazırladım.

Ardından ise banyoya attım kendimi. Buz gibi olan suyun altına girince bir anda nefesim kesildi. Bu esnada Elçinin vuruluş anı geldi aklıma. Sonra bana söyledikleri geldi. Ellerimle soğuk fayanstan destek aldım.

Sen ve Ben Değil! BİZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin