Açıklama

12.4K 670 250
                                    


Doğu kitabı epey bir görüntülenmeye ulaştı, yorumlar acımasızlaştı.. Ben de bir açıklama yapma gereği duydum. Bu hikâyedeki dengesizliklerin ve hataların farkındayım. Ama şunu bilmenizi isterim ki; tüm o dengesizlikleri de, hataları da çok seviyorum.

Ben bu kitabı yazmaya başladığımda on dört yaşındaydım. Bir deftere karalamıştım ilk sahnelerini. Sonra üç-dört yıl geçti ve defter tesadüfen karşıma çıktı. Dijital ortama aktardım. Kurguladım. Yaklaşık iki yıl önce de bu platformda yayımladım.

Oluşturduğum karakterlerimin hepsi hatalar yapıyor, tıpkı bizim gibi. Çünkü insan olmak böyledir..

'Masal bu kafayla nasıl doktor olmuş? Kerem neden bu kadar dengesiz? Yiğit çok iyiydi nasıl bir anda kötü oldu? Neden bu kadar çabuk âşık oldular?'

Üzgünüm ama eleştirmeden önce düşünmeyi seçmediğiniz sürece hiçbirine anlam vermeniz mümkün değil.. Okumak, hayal kurmayı ve düşünmeyi beraberinde getirmelidir. Ben tüm bilgileri, tüm duyguları eksiksizce size sunarsam bomboş okur geçersiniz..

İnsan 'acaba' demeli sevgili okur.. Kitap dediğin düşündürmeli, insan dediğin hata yapmalı, yeri geldiğinde saçmalamalı. Kusursuz karakterlerin olduğu kusursuz bir eser ne kadar heyecan verir? Sizi bilmem ama bana hiç..

Çok uzattığımı biliyorum. Umarım sizi kırmadan, kendimi anlatabilmişimdir. Ve bir kez daha belirtmek isterim; Masal ve Kerem'in dengesizliklerini de, hatalarını da, aşklarını da çok seviyorum. Tüm kusurlarıyla onlar benim karakterlerim. Tüm kusurlarıyla bu hikâye benim hikâyem.

İnsan gerçekten sevdiğinde; kalp tüm kusurları örtmeye çalışıyor. Doğru olduğunu savunmuyorum ama böyle bir durumun var olduğunu biliyorum.
Zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim.

Sevgiler.

-

DOĞUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin