Yalpalayarak yürüyorum. Kalabalığın arasında... Sarhoş değilim. Gerçi eminde değilim ama üstümde alkolün bile bana veremeyeceği bir ağırlık var. Birde kırıklık. En ağır safhada. Kendimi bir anda burada buldum. Gecenin erken saatlerinde ve geçmişin, anıların, beni kucaklamasına izin verdiğimde. New York. Sokaklar, kalabalık, anılar...
Oysa ki geri dönmemek üzere kaçmıştım buradan. Şimdi ise beni buraya getiren bir sebep yok ve işte yine buradayım. Onca seneden sonra.
Konser...Herhangi bir şey...
Sanki kollarımdan ve bacaklarımdan, görünmez iplerle bağlanmışım gibi. Bir kukla misali. Nereye çekiştirilirsem, oraya sürükleniyorum. Times Square'in kalabalığında. Savruluyor, daralıyorum. Eskiden de hiç sevmezdim zaten burayı, hatırlıyorum.
Kalabalığı...
İnsanları...
Şimdi ise hiç çıkamaz olmuştum. Hiç uzaklaşamaz olmuştum. İnsanlardan...Bir ara sokağa saptığımda beni belirsizliğe götüren bacaklarım ve bu emri veren beynime, küfürler savururken, sokağın duvarında yazan rakamlar...
5...0...5
Aklımda bir melodi. Birkaç kelime. Sonsuzluğa uzanan cümleler..."I'm going back to 505."
-505'e geri dönüyorum.-
"If it's a seven hour flight or a forty-five minute drive,"
-Eğer 7 saatlik bir uçuş ya da 45 dakikalık bir sürüşse,-
"In my imagination you're waiting, lyin' on your side."
-Hayalimde, kendi tarafında uzanmayı bekliyorsun.-
"With your hands between your thighs."
-Ellerini bacaklarının arasına koyarak.-
Eski bir apartman. Karanlık bir ara sokakta...Sarhoş adamların, kırılan alkol şişelerinin süslediği. Bir yatak odası hatırımda. Onu da süsleyen, sendin. Tatlı bir kıkırtı. Gamzeler. Güzel bir beden. Pürüzsüz. Tertemiz. Çırılçıplak. Sokağın adı değil 505 ama sen zaten bilirsin 505'i. Hayır! Sen değil. Ben bilirim. Bilmiyorum.
"505 (five-oh-five) birini hem hayatta tutan aynı zamanda öldüren bir şey için kullanılan bir terim. Bu terim, çoğu zaman kötü davrandığı halde vazgeçilemeyen bir sevgili için kullanılıyor."
O sevgili ben miyim? Benim. Ben bir hiçbir şeyim. Sen ise...Her şey. Şimdi ise bardayım. New York'un nefret edilesi bir diğer yerinde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alex Turner || I Wanna Be Yours
Fanfiction"𝑺𝒆𝒄𝒓𝒆𝒕𝒔 𝑰 𝑯𝒂𝒗𝒆 𝑯𝒆𝒍𝒅 𝑰𝒏 𝑴𝒚 𝑯𝒆𝒂𝒓𝒕 𝑨𝒓𝒆 𝑯𝒂𝒓𝒅𝒆𝒓 𝑻𝒐 𝑯𝒊𝒅𝒆 𝑻𝒉𝒂𝒏 𝑰 𝑻𝒉𝒐𝒖𝒈𝒉𝒕 𝑴𝒂𝒚𝒃𝒆 𝑰 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑾𝒂𝒏𝒏𝒂 𝑩𝒆 𝒀𝒐𝒖𝒓𝒔 𝑰 𝑾𝒂𝒏𝒏𝒂 𝑩𝒆 𝒀𝒐𝒖𝒓𝒔..." "𝐼 𝑊𝑎𝑛𝑛𝑎 𝐵...