Το μούδιασμα απλώνεται σιγά-σιγά στο σώμα μου. Δεν μπορώ να κουνηθώ, δεν μπορώ να σκεφτώ, δεν αντέχω να τραβήξω τα μάτια μου από το παραμορφωμένο αυτοκίνητο στην πίστα. Αν κοιτάξω οπουδήποτε αλλού, τότε όλα αυτά θα είναι αληθινά.
Το ελικόπτερο που πετάει από πάνω μου θα μεταφέρει το τραυματισμένο σώμα του άντρα που αγαπάω. Του άντρα που χρειάζομαι. Του άντρα που δεν μπορώ να χάσω.
Κλείνω τα μάτια μου και απλά αφουγκράζομαι, αλλά δεν μπορώ να ακούσω τίποτα. Το μόνο πράγμα στα αυτιά μου είναι ο χτύπος του παλμού μου. Το μόνο πράγμα εκτός από το σκοτάδι που βλέπουν τα μάτια μου - που αισθάνεται η καρδιά μου - είναι οι θρυμματισμένες εικόνες στο μυαλό μου.
Ο Μαξ γίνεται ο Άλεξ και μετά ο Άλεξ ξεθωριάζει πίσω στον Μαξ. Αναμνήσεις που κάνουν την ελπίδα που κρατάω σαν σανίδα σωτηρίας να τρεμοπαίζει και να φλέγεται πριν χαθεί, όπως το σκοτάδι που πνίγει το φως στην ψυχή μου.
Σε τρέχω, Ράιλς. Η φωνή του τόσο δυνατή και ακλόνητη γεμίζει το κεφάλι μου και μετά εξαφανίζεται.
Διπλώνομαι, αφήνοντας τα στραγγαλισμένα δάκρυα να έρθουν ή μια σπίθα να ανάψει μέσα μου, αλλά τίποτα δεν συμβαίνει, απλά καταλήγουν να πέσουν μέσα στην ψυχή μου και να με καταβάλλουν.
Αναγκάζω τον εαυτό μου να αναπνεύσει ενώ προσπαθώ να ξεγελάσω το μυαλό μου για να πιστέψω ότι τα τελευταία εικοσιδύο λεπτά δεν συνέβησαν ποτέ. Ότι το αυτοκίνητο δεν έκανε ποτέ κωλοτούμπες και πιρουέτες μέσα από τον καπνό. Ότι το μέταλλο του αυτοκινήτου δεν κόπηκε από τους μελαγχολικούς τραυματιοφορείς για να απελευθερώσουν το άψυχο σώμα του Άλεξ.
Ποτέ δεν κάναμε έρωτα. Η σκέψη διαπερνάει το μυαλό μου. Ποτέ δεν είχαμε την ευκαιρία να τρέξουμε αφότου τελικά μου είπε τις λέξεις που χρειαζόμουν να ακούσω - που τελικά είχε αποδεχθεί, παραδεχτεί και ένιωθε και ο ίδιος.
Θέλω απλώς να γυρίσω το χρόνο πίσω και να επιστρέψω στη σουίτα όταν ήμασταν τυλιγμένοι στην αγκαλιά του άλλου. Όταν ήμασταν συνδεδεμένοι - υπερβολικά ντυμένοι και όχι τόσο καλά ντυμένοι - αλλά το φρικτό θέαμα του διαλυμένου αυτοκινήτου δεν το επιτρέπει. Έχει σημαδέψει τόσο φριχτά την μνήμη μου για δεύτερη φορά που δεν είναι δυνατόν να μείνει αλώβητη η ελπίδα μου.
"Ρι, δεν τα πάω πολύ καλά εδώ." είναι τα λόγια του Μαξ που εισχωρούν στο μυαλό μου, αλλά είναι η φωνή του Άλεξ.
YOU ARE READING
Παλεύοντας να σε κρατήσω
RomanceΗ καρδιά μου επουλώνεται. Η ψυχή του είναι κατεστραμμένη. Η χημεία μας είναι αδιαμφισβήτητη. Η έλξη μας είναι μαγνητική. Και παρόλο που δεν θα με αφήσει να μπω στην καρδιά του, υπάρχει κάτι στον Άλεξ από το οποίο δεν μπορώ να απομακρυνθώ. Αυτή είναι...