"Στέλλα;" φωνάζω από την πόρτα του γραφείου μου, "Στέλλα; Τι συνέβη στο πρόγραμμά μου για σήμερα;"
Χαμηλώνω το πολύ κουρασμένο και πονεμένο κεφάλι στα χέρια μου και το ακουμπάω εκεί, ενώ προσπαθώ να καταλάβω πώς να τα κάνω όλα αυτήν την εβδομάδα, προβλέψεις προϋπολογισμού, χρονοδιαγράμματα, meeting για το project, μαζί με την συνηθισμένη καθημερινή ρουτίνα.
Και τώρα μπορώ μόνο να ελπίζω ότι το ξαφνικό τετράωρο meeting που μπλοκάρει το πρόγραμμά μου για μετά το μεσημεριανό είναι απλώς μία δυσλειτουργία του υπολογιστή.
Γιατί δεν έβαλε η Στέλλα λεπτομέρειες; Είμαι σίγουρη ότι δεν ήταν εκεί πριν από μισή ώρα. Ίσως κοίταξα λάθος μέρα.
"Γαμώτο." μουρμουρίζω μέσα από τα δόντια μου καθώς τρίβω τους κροτάφους μου για να μετριάσω την αρχή ενός πονοκεφάλου.
Ελπίζω να μην είναι μία από τις ατελείωτες συνεδρίες ανταλλαγής ιδεών του Τέντι. Η αισιοδοξία μας δοκιμάστηκε νωρίτερα μέσα στην εβδομάδα, όταν οι νέες προβλέψεις του προϋπολογισμού μας έδειξαν ότι δεν επαρκεί η χρηματοδότηση λόγω αλλαγών στους νόμους ασφαλίσεων στην Καλιφόρνια.
Και αφού έχουμε στραγγίσει κάθε κεφάλαιο, προσευχόμαστε και ελπίζουμε ότι η ομάδα του Άλεξ θα τα καταφέρει με τις απαραίτητες χορηγίες για να μπορέσουμε να συνεχίσουμε.
Κοιτάζω πάλι το πρόγραμμά μου, συγκρατώντας τον εκνευρισμό μου για την Στέλλα που δεν απαντάει και θυμίζω στον εαυτό μου την κατηγορία της Χάντι όταν ξέσπασα πάνω της νωρίτερα το πρωί.
"Ωωωω, κάποιος έχει στέρηση από τον Άλεξ." φώναξε καθώς έβαζε γάλα στον καφέ της.
"Σκάσε." μουρμούρισα, σπρώχνοντας το τοστ μου στην τοστιέρα με περισσότερη δύναμη από ό,τι χρειαζόταν.
"Υποθέτω ότι φταίει η τοστιέρα τότε που είσαι εκνευρισμένη."
Της έδωσα ένα θανατηφόρο βλέμμα, αλλά η μόνη απάντησή της ήταν ένα γλοιώδες χαμόγελο.
"Κοίτα, το καταλαβαίνω. Είσαι συνηθισμένη να αρχίζεις πηδηγμένη την εβδομάδα και τώρα που είσαι κολλημένη αυτήν την εβδομάδα είσαι πολύ σεξουαλικά απογοητευμένη. Έχεις συνηθίσει να κάνεις τακτικά απίστευτο σεξ και τώρα λείπει για πόσο; Εννέα ημέρες;"
"Οκτώ." ξεσπάω.
"Ναι." γέλασε, "Αλλά δεν μετράς κιόλας, σωστά; Και τώρα η μαμά πρέπει να κάνει λίγο σεξ για να είναι ευτυχισμένη."
YOU ARE READING
Παλεύοντας να σε κρατήσω
RomanceΗ καρδιά μου επουλώνεται. Η ψυχή του είναι κατεστραμμένη. Η χημεία μας είναι αδιαμφισβήτητη. Η έλξη μας είναι μαγνητική. Και παρόλο που δεν θα με αφήσει να μπω στην καρδιά του, υπάρχει κάτι στον Άλεξ από το οποίο δεν μπορώ να απομακρυνθώ. Αυτή είναι...