Chapter 15

4.4K 213 5
                                    

Η ζωή ξεκινάει στο τέλος της άνεσής σου. Σκέφτομαι τη συμβουλή της Χάντι καθώς ετοιμάζομαι για το ραντεβού μου με τον Άλεξ.

Το τραγούδι στα ηχεία με κάνει να χαμογελάσω. Είναι το τραγούδι στο οποίο αναφερόταν νωρίτερα το μήνυμα του Άλεξ.

Ντύσου απλά. Αφού φαίνεται ότι ακόμα προτιμάς να με αποφεύγεις παρά να μου μιλάς, θα χρησιμοποιήσω τη δική σου μέθοδο επικοινωνίας, για να μεταφέρω το μήνυμά μου.
Taio Cruz, Fast Car.
Τα λέμε στις έξι.

Η Χάντι χαμογέλασε πονηρά όταν της έδειξα το μήνυμα και έτρεξε στο iPad της για να βάλει το τραγούδι. Γελάσαμε με τα λόγια του τραγουδιού.

"I want to drive you like a fast car."
Ταιριάζει τέλεια στον Άλεξ.

Στη συνέχεια, ψάξαμε να βρούμε ένα τραγούδι για να του στείλω πίσω.

"Κάτι που θα τον κάνει να σε σκέφτεται για το υπόλοιπο της ημέρας και θα τον τρελάνει." είχε πει η Χάντι, ενώ έψαχνε στην ατελείωτη συλλογή μουσικής της. Μετά από αρκετά λεπτά σιωπής, φώναξε, "Έχω το τέλειο τραγούδι, Ράιλι!"

"Ποιο είναι;"

"Απλά άκου." είπε καθώς η αρχική ατάκα του τραγουδιού ξεκίνησε.

Άρχισα να γελάω δυνατά, γνωρίζω το τραγούδι και μου αρέσει ο σεξουαλικός του χαρακτήρας.

Πριν το καταλάβουμε, η Χάντι κι εγώ χορεύαμε στο σαλόνι τραγουδώντας δυνατά.

Το τραγούδι ήταν τέλειο!
Σέξι, με υπονοούμενα και με αυτοπεποίθηση - όλα όσα ένιωθα αλλά ντρεπόμουν να είμαι μπροστά του.

Οπότε πριν χάσω το θάρρος μου, άρπαξα το κινητό μου και απάντησα στον Άλεξ.

Ωραίο τραγούδι, Ace. Σου ταιριάζει τέλεια. Τώρα, έχω ένα για σένα που ταιριάζει σε μένα.
Mya, My love is like whoa!
Θα σε περιμένω στις έξι.

Λίγα λεπτά αργότερα, έλαβα μια απάντηση πίσω.

Σκατά. Τώρα είμαι σκληρός. Έξι η ώρα.

Χαμογελάω στη σκέψη της συζήτησής μας νωρίτερα, ένας μικρός ενθουσιασμός απλώνεται μέσα μου που έχω τέτοια επιρροή πάνω του.

Κοιτάζω στον καθρέφτη και ελέγχω τα ρούχα μου, ακολουθώντας την συμβουλή του Άλεξ στο μήνυμα να ντυθώ απλά.

Φοράω το αγαπημένο μου τζιν με ένα βιολετί κασμιρένιο πουλόβερ με κοντά μανίκια και μια σέξι αλλά καλαίσθητη V λαιμόκοψη.

Παλεύοντας να σε κρατήσωWhere stories live. Discover now