Το σπίτι είναι ήσυχο και ήρεμο παρόλο που ο λαμπερός ήλιος ακτινοβολεί μέσα από τα παράθυρα της κουζίνας.
Είναι κοντά στο μεσημέρι αλλά όλοι κοιμούνται ακόμη εκτός από εμένα.
Είχα ξυπνήσει, ζεστή και κλειστοφοβική, με έναν ξερό Άλεξ τυλιγμένο πάνω μου.
Όσο νόστιμο κι αν ένιωθε το σώμα του πάνω στο δικό μου, και όσο κι αν ήθελα να ξανακοιμηθώ, δεν μπορούσα.
Έτσι, παρόλο που ο Άλεξ ήταν ξαπλωμένος στο μαξιλάρι δίπλα μου, απελευθέρωσα αργά τον εαυτό μου από αυτόν και το κρεβάτι χωρίς να τον ξυπνήσω ψάχνοντας ένα παυσίπονο για το κεφάλι μου που πονούσε.
Κάθομαι στο τραπέζι, το απαλό ροχαλητό του Μπέκετ που κοιμάται στον καναπέ μπαίνει στην κουζίνα.
Καταπίνω μία μεγάλη γουλιά νερού ελπίζοντας ότι θα απομακρύνει την ζάλη από το αλκοόλ που θολώνει το κεφάλι μου.
Χασμουριέμαι πάλι και στηρίζω το μέτωπό μου στα χέρια μου που είναι διπλωμένα στο τραπέζι. Θεέ μου, είμαι κουρασμένη.
Το μακρινό και ιδιαίτερο κουδούνισμα του κινητού μου μπαίνει στα όνειρά μου. Προσπαθώ να τον βοηθήσω. Το μικρό αγόρι με τα σκούρα μαλλιά και τα στοιχειωμένα μάτια απομακρύνεται από μένα από κάποια αόρατη δύναμη.
Το χέρι μου πιάνει το δικό του αλλά τα δάχτυλά μου γλιστρούν πολύ αργά καθώς οι μύες μου κουράζονται. Με παρακαλάει για βοήθεια.
Το κουδούνισμα του τηλεφώνου ξεκινάει, τρομάζοντάς με, οπότε τραβιέμαι και εκείνος γλιστράει μακριά μου, φωνάζοντας από φόβο.
Φωνάζω για την απώλεια και ξυπνάω, αποπροσανατολισμένη από τη θέση μου στο τραπέζι της κουζίνας.
Η καρδιά μου χτυπάει δυνατά και η αναπνοή μου είναι βαριά καθώς προσπαθώ να ηρεμήσω.
Απλώς ένα όνειρο, λέω στον εαυτό μου. Απλώς ένα όνειρο χωρίς νόημα.
Ρίχνω το κεφάλι μου στα χέρια μου και πιέζω τα δάχτυλα στα μάτια μου, προσπαθώντας να διώξω την εικόνα του μικρού αγοριού που δεν μπορούσα να σώσω.
Ακούω το βροντερό ηχόχρωμα της πρωινής φωνής του Άλεξ από το δωμάτιό μου. Σηκώνομαι και πάω να περπατήσω προς εκείνον όταν ο τόνος της φωνής του ανεβαίνει.
"Έχετε πολύ θράσος, κυρία!" αντηχεί στον διάδρομο.
Χρειάζεται μία στιγμή για να καταγράψει το μυαλό μου τι συμβαίνει... τι μέρα είναι... ο ήχος του κινητού μου να διακόπτει το όνειρό μου.
YOU ARE READING
Παλεύοντας να σε κρατήσω
RomanceΗ καρδιά μου επουλώνεται. Η ψυχή του είναι κατεστραμμένη. Η χημεία μας είναι αδιαμφισβήτητη. Η έλξη μας είναι μαγνητική. Και παρόλο που δεν θα με αφήσει να μπω στην καρδιά του, υπάρχει κάτι στον Άλεξ από το οποίο δεν μπορώ να απομακρυνθώ. Αυτή είναι...