Ο Άλεξ σηκώνεται απότομα, χαμογελώντας ξεδιάντροπα πριν απλώσει το χέρι του στο δικό μου.
"Έλα." λέει, και το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι ελπίζω πολύ σύντομα να έρθω, το σώμα μου λαχταράει να με αγγίξει και πάλι.
Βγαίνουμε από το εστιατόριο από την πίσω πόρτα στην οποία μας οδήγησε η Ρέιτσελ για να αποφύγουμε τους παπαράτσι που περιμένουν μπροστά.
Φτάνουμε στο αυτοκίνητό του αλώβητοι, και ο Άλεξ οδηγεί γρήγορα προς τον αυτοκινητόδρομο.
Οδηγάμε σιωπηλοί, ο αέρας στο αμάξι γεμίζει με την ανεκπλήρωτη σεξουαλική ένταση μεταξύ μας.
Δεν είμαι σίγουρη πού πηγαίνουμε αλλά είμαι αρκετά έξυπνη για να καταλάβω ότι και οι δύο επιθυμούμε το ίδιο πράγμα.
Δεν χρειάζονται λέξεις. Το βλέπω στον τρόπο με τον οποίο ο Άλεξ κρατάει το τιμόνι.
Στα αόρατα κύματα της προσδοκίας και της ανάγκης που βγαίνουν από μέσα του.
Τελικά βγαίνουμε από τον αυτοκινητόδρομο στα περίχωρα του Λος Άντζελες και στρίβουμε σε ένα δρόμο μερικά τετράγωνα από την παραλία.
Ο Άλεξ παρκάρει μπροστά σε μία πολυώροφη μονοκατοικία και βγαίνει από το αυτοκίνητο χωρίς να πει λέξη.
Το σπίτι του ίσως;Από το φως μιας λάμπας στο δρόμο μπορώ να δω μια σοβατισμένη πρόσοψη με πινελιές κατεργασμένου σίδερου και μία αυλή περιφραγμένη με μία παλιά αυλόπορτα.
Είναι αρκετά συμπαθητικό και καθόλου αυτό που περίμενα να μένει ο Άλεξ. Μάλλον τον είχα για σύγχρονη αρχιτεκτονική, μινιμαλιστή, ασπρόμαυρο.
Ανοίγει την πόρτα πίσω μου και παίρνει τα πράγματά μας πριν ανοίξει την πόρτα μου για να με βοηθήσει να βγω από το αυτοκίνητο.
Πιάνει το χέρι μου για να με οδηγήσει στο πλακόστρωτο δρομάκι χωρίς να μιλήσουμε ή να έχουμε οπτική επαφή.
Αναρωτιέμαι αν παρερμηνεύω τα πράγματα γιατί ξαφνικά νιώθω άβολα. Γιατί η ξαφνική αλλαγή συμπεριφοράς; Έχασα κάτι;
Το άγχος με γεμίζει καθώς συνειδητοποιώ πως όταν περάσω αυτήν την πόρτα η προηγούμενη εικασία μου για το τι νόμιζα ότι θα συμβεί έχει τώρα αλλάξει. Έκανε μεταβολή για έναν ανεξήγητο λόγο.
Σταματώ πίσω από τον Άλεξ στην άνετη αυλή όπου βρίσκεται ένα μικρό κουνιστό παγκάκι ανάμεσα σε ορτανσίες και ορχιδέες.
YOU ARE READING
Παλεύοντας να σε κρατήσω
RomanceΗ καρδιά μου επουλώνεται. Η ψυχή του είναι κατεστραμμένη. Η χημεία μας είναι αδιαμφισβήτητη. Η έλξη μας είναι μαγνητική. Και παρόλο που δεν θα με αφήσει να μπω στην καρδιά του, υπάρχει κάτι στον Άλεξ από το οποίο δεν μπορώ να απομακρυνθώ. Αυτή είναι...