Η Χάντι κι εγώ συναντιόμαστε ελάχιστα τις τελευταίες δυο μέρες, αλλά είναι απίστευτα περίεργη ως προς τις κρυφές σημειώσεις μου για την νύχτα μου με τον Άλεξ.
Είμαι ακόμη πολύ μπερδεμένη για το τι συνέβη μεταξύ της αποχώρησης από το σπίτι του Άλεξ και της άφιξής μου στην πόρτα μου.
Τα δύο διαφορετικά vibes με άφησαν μπερδεμένη και ευέξαπτη και απελπισμένη να τον δω ξανά, να δω αν αυτό που νόμιζα ότι υπήρχε μεταξύ μας ήταν πραγματικό ή αν το είχα φανταστεί.
Ταυτόχρονα, είμαι θυμωμένη και πληγωμένη και η καρδιά μου πονάει γι' αυτό που θέλω τόσο πολύ να είμαι αλλά φοβάμαι ότι δεν θα είμαι ποτέ.
Έχω σκεφτεί και υπεραναλύσει κάθε δευτερόλεπτο της επιστροφής μας στο σπίτι, και το μόνο συμπέρασμα είναι ότι η σύνδεσή μας τον ταράζει.
Ότι η προθυμία μου να επιστρέψω όταν όλοι οι άλλοι θα είχαν φύγει τον τρομάζει.
Και ακόμη και με αυτά τα δεδομένα, οι τελευταίες μέρες ήταν ανησυχητικές.
Έχω ρίξει λίγα δάκρυα από τις αμφιβολίες μου και οι Matchbox 20 ήταν στο repeat στο iPod μου.
Βοήθησε επίσης το ότι έχω μια δουλειά όπου πρέπει να δουλέψω εικοσιτετράωρες βάρδιες για να γεμίζω το χρόνο μου.
Πίνω μία γουλιά από την diet coke μου, τραγουδώντας το Stupid Boy, και τελειώνω την προσθήκη συστατικών στη σαλάτα όταν ακούω την μπροστινή πόρτα να κλείνει.
Δεν μπορώ να κρατήσω το χαμόγελο που απλώνεται στα χείλη μου όταν συνειδητοποιώ πόσο πολύ μου έλειψε η Χάντι τις τελευταίες μέρες.
Ήταν τόσο απασχολημένη να δουλεύει πάνω σε project για έναν νέο πελάτη που η PQS προσπαθεί να ρίξει, που ουσιαστικά κοιμόταν στο γραφείο.
"Θεέ μου, μου έλειψες, ανόητο κορίτσι!" φωνάζει καθώς μπαίνει στην κουζίνα και τυλίγει τα χέρια της γύρω μου σε μία ζεστή αγκαλιά.
"Το ξέρω." της δίνω ένα ποτήρι κρασί, "Το δείπνο είναι σχεδόν έτοιμο. Πήγαινε να αλλάξεις και φέρε τον κώλο σου εδώ για να μπορέσουμε να αναπληρώσουμε."
"Και καλύτερα να μην μου κρύψεις τίποτα." προειδοποιεί με ένα από τα βλέμματά της πριν βγει από την κουζίνα.
Το δείπνο μας έχει φαγωθεί, και νομίζω ότι βρισκόμαστε στο δεύτερο ή στο τρίτο μπουκάλι κρασί.
Το γεγονός ότι έχασα το μέτρημα, μου λέει ότι ήταν αρκετό για μένα για να χαλαρώσω και να πω τα πάντα στην Χάντι.
YOU ARE READING
Παλεύοντας να σε κρατήσω
RomanceΗ καρδιά μου επουλώνεται. Η ψυχή του είναι κατεστραμμένη. Η χημεία μας είναι αδιαμφισβήτητη. Η έλξη μας είναι μαγνητική. Και παρόλο που δεν θα με αφήσει να μπω στην καρδιά του, υπάρχει κάτι στον Άλεξ από το οποίο δεν μπορώ να απομακρυνθώ. Αυτή είναι...