"Αλήθεια του το είπες αυτό;" ρωτάει η Χάντι με δυσπιστία, το βλέμμα στο πρόσωπό της είναι πολύ υπερβολικό και ξεκαρδιστικά αστείο.
"Ορκίζομαι!" της λέω, σηκώνοντας το χέρι μου σαν απόδειξη.
Κοιτάζω στο κινητό μου όπου ένα μήνυμα μόλις χτύπησε.
Είναι από τον Άλεξ και το μόνο που λέει είναι, Get this Party Started - Pink.
Η Χάντι δεν παρατηρεί το παράξενο βλέμμα στο πρόσωπό μου όταν το διαβάζω γιατί επικεντρώνεται στο λιμάρισμα των νυχιών της.
Τι διάολο; Πρώτα το μήνυμα για τους Matchbox 20 σήμερα, που με σόκαρε, και τώρα αυτό; Είναι λίγο αλλού και με μπερδεύει πολύ.
"Σκατά! Θα ήθελα πολύ να δω το πρόσωπό του όταν έκλεισες εκείνη την πόρτα."
"Ξέρω." γελάω, "Ένιωθα ωραία να τον αφήσω σοκαρισμένο για μία φορά παρά το αντίστροφο."
"Είδες στο είπα!" λέει, σπρώχνοντας το γόνατό μου, "Εκτός από το πάρτι τεστοστερόνης με τον Άλεξ, περάσατε ωραία με τον Τάνερ;"
"Ναι." χαμογελάω απαλά, "Μου έκανε τόσο καλό που τον είδα. Δεν καταλαβαίνω πόσο μου λείπει μέχρι -" ένας χτύπος στην πόρτα με διακόπτει.
Κοιτάζω την Χάντι, τα μάτια μου την ρωτούν ποιος θα μπορούσε να χτυπάει την πόρτα μας στις επτά το βράδυ της Παρασκευής.
"Δεν έχω ιδέα." ανασηκώνει τους ώμους της, σηκώνεται για να ανοίξει αφού εγώ έχω μία σωρεία από χαρτιά της δουλειάς απλωμένα στα πόδια μου και στον καναπέ δίπλα μου.
Λίγες στιγμές αργότερα ακούω γέλιο και φωνές και η Χάντι να φωνάζει, "Κοίτα τι μας έφερε ο αέρας!"
Περίεργη, αρχίζω να μαζεύω τα χαρτιά μου όταν η Χάντι μπαίνει στο σαλόνι, με ένα πλατύ χαμόγελο στο πρόσωπό της.
"Κάποιος είναι εδώ για να σε δει." λέει, με ένα πονηρό βλέμμα στα μάτια της.
Πριν να την ρωτήσω ποιος είναι, ο Άλεξ μπαίνει στο δωμάτιο με ένα γεμάτο χάρη βήμα και έναν γελαστό Μπέκετ ακριβώς πίσω του.
Κάτι δεν πάει καλά με τον Άλεξ και δεν είμαι σίγουρη τι είναι μέχρι που με βλέπει.
Ένα ανόητο χαμόγελο απλώνεται στο πρόσωπό του και φαίνεται εκτός τόπου ενάντια στην ένταση των χαρακτηριστικών του.
Ευτυχώς, μαζεύω τα χαρτιά μου γιατί κάθεται απότομα ακριβώς δίπλα μου.
"Ράιλι!" αναφωνεί με ενθουσιασμό σαν να μην με έχει δει για εβδομάδες.
YOU ARE READING
Παλεύοντας να σε κρατήσω
RomanceΗ καρδιά μου επουλώνεται. Η ψυχή του είναι κατεστραμμένη. Η χημεία μας είναι αδιαμφισβήτητη. Η έλξη μας είναι μαγνητική. Και παρόλο που δεν θα με αφήσει να μπω στην καρδιά του, υπάρχει κάτι στον Άλεξ από το οποίο δεν μπορώ να απομακρυνθώ. Αυτή είναι...