Chapter 11

4K 228 12
                                    

Παρακολουθώ τους φαρδείς του ώμους καθώς περπατάει μέσα στο πλήθος προς την σκηνή, ο bodyguard ακολουθεί πίσω του, σπρώχνοντας τον κόσμο που μαζεύεται.

Βλέπω το θέαμα και ένα μικρό μέρος μου χαμογελάει για το γεγονός ότι έχω δει τον αληθινό Άλεξ. Τουλάχιστον, ελπίζω να τον έχω δει.

Πριν σταματήσω να παρατηρώ την άνοδό του στην πρόχειρη σκηνή, η Χάντι με πιάνει σφιχτά από το χέρι και με τραβάει από την πίστα.

Η αντίστασή μου είναι μάταιη καθώς με σέρνει σε έναν διάδρομο, μετά την ουρά για τις τουαλέτες, και προς μια μικρή γωνία κοντά στην έξοδο.

Με γυρίζει να την αντικρίσω, με ένα δύσπιστο βλέμμα στο πρόσωπό της.

"Άου, με πονάς!" της λέω απότομα, τραβώντας το χέρι μου, όχι ακριβώς ενθουσιασμένη που με τράβηξε από το να παρατηρώ τον Άλεξ.

"Τι. Στον. Πούτσο. Ήταν. Αυτό;" ρωτάει, η κάθε λέξη διακεκομμένη.

Δεν ξέρω καν πώς να της απαντήσω. Νομίζω ότι είμαι ακόμη κάτω από το ξόρκι του.

"Γαμώτο, Ράιλι! Εσείς οι δύο κυριολεκτικά πηδήξατε ο ένας τον άλλον με τα μάτια. Θέλω να πω, ένιωσα άβολα να σας βλέπω, σαν να κρυφοκοιτούσα στην κρεβατοκάμαρά σου." φλυαρεί όπως κάνει όταν ενθουσιάζεται, "Και ξέρεις ότι ποτέ δεν νιώθω άβολα." στηρίζεται στον τοίχο και σηκώνει το κεφάλι της στο ταβάνι, ένα άπιστο βλέμμα στο πρόσωπό της.

Στέκομαι εκεί και την κοιτάζω. Δεν ξέρω πως να της απαντήσω, έτσι συνεχίζει.

"Ήξερα ότι είπες πως είχατε φασωθεί." συνεχίζει, αγνοώντας το παιδικό ξέφρενο ρουθούνισμα γέλιου που βγαίνει από μένα, "Αλλά ποτέ δεν μου είπες ότι υπήρχε... αυτή η σπίθα... αυτή η χημεία... τόση ένταση... Θεέ μου! Θέλω να πω, ήλπιζα ότι όταν τον δεις -"

"Τι;" η τελευταία της πρόταση πυροδοτεί το μυαλό μου να λειτουργήσει, "Τι εννοείς ότι ήλπιζες;"

"Κοίτα..." χαμογελάει αμήχανα.

Τι σκατά συμβαίνει εδώ;

"Σταμάτα να χρονοτριβείς, Μοντγκόμερι!"

"Λοιπόν, σε έπαιρνα χθες το βράδυ για να σου πω ότι τον καταφέραμε σαν καλεσμένο - το Merlin είναι ένας από τους νέους χορηγούς του. Τέλος πάντων, τηλεφώνησα απλά επειδή ήμουν ενθουσιασμένη. Σκέφτηκα ότι θα μπορούσαμε να καθίσουμε και να κολαστούμε γι' αυτόν απόψε - δεν ήξερα τίποτα για το τι είχε συμβεί. Μίλησα με τον Ντέιβ και τότε ανακάλυψα ότι ήσουν έξω μαζί του."

Παλεύοντας να σε κρατήσωWhere stories live. Discover now