Η εβδομάδα ήταν χάλια. Οι αιτητές για τη θέση του νέου προσωπικού στη Στέγη ήταν φριχτοί. Χωρίς τα απαραίτητα προσόντα. Απογοητευτικοί. Βαρετοί.
Μπορεί να μην βοηθάει που το μυαλό μου δεν είναι εδώ.
Είμαι κουρασμένη επειδή ο ύπνος έρχεται σε μικρές περιόδους που διακόπτονται από εφιάλτες με τον Άλεξ και τον Μαξ.
Το υποσυνείδητό μου προφανώς παίζει με τα συναισθήματά μου.
Είμαι γκρινιάρα γιατί τρώω ό,τι βρίσκεται στο οπτικό μου πεδίο, κι όμως δεν έχω όρεξη να πάω για τρέξιμο και να κάψω όλες τις περιττές θερμίδες που μπουκώνω στο στόμα μου για να μετριάσω την στεναχώρια μου.
Είμαι οξύθυμη γιατί η Χάντι με παρακολουθεί σαν γεράκι, με παίρνει τηλέφωνο κάθε ώρα για να με ελέγξει, και κλείνει τους Matchbox 20 κάθε φορά που με πιάνει να τους ακούω.
Είμαι νευρική επειδή ο Τέντι μόλις μου προώθησε ένα email από την Βίβιαν όπου αναφέρονται όλες οι εκδηλώσεις στις οποίες η AD ζητάει την παρουσία μου για να προωθήσουμε την νέα μας συνεργασία.
Κι αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να σταθώ δίπλα στον Άλεξ, την μοναδική αιτία της άθλιας κατάστασής μου.
Διότι παρά τις τέσσερις μέρες που πέρασαν, τίποτα δεν βοήθησε να μετριάσω το πόνο που απλώνεται στην καρδιά και την ψυχή μου από τις τελευταίες μου στιγμές με τον Άλεξ.
Θέλω να πω στον εαυτό μου να συνέλθει, ότι γνωριζόμασταν λίγο καιρό μόνο, αλλά τίποτα δεν λειτουργεί.
Ακόμα τον θέλω. Ακόμα τον νιώθω. Είμαι αξιολύπητη.
Η μόνη προσωπική επαφή που είχα μαζί του ήταν μέσω email την μέρα που με άφησε στο σπίτι.
Μου έστειλε ένα μήνυμα που έλεγε.
Whataya Want From Me από τον Adam Lambert.
Άκουσα το τραγούδι, μπερδεμένη από τους στίχους. Μου λέει ότι δεν θα τα καταφέρουμε κι όμως μου στέλνει ένα τραγούδι με το οποίο μου ζητάει να μην τα παρατήσω όσο εκείνος προσπαθεί να λύσει τα προβλήματά του.
Ένα κομμάτι μου είναι ευχαριστημένο που ακόμη επικοινωνεί, ενώ ένα άλλο κομμάτι μου είναι λυπημένο που απλά δεν με αφήνει να κλείσω τις πληγές μου μόνη μου.
Δεν θα απαντούσα καν μέχρι που άκουσα το τραγούδι να παίζει στο ραδιόφωνο του Σέιν.
Έγραψα πίσω.
Numb από Usher.
Προσπαθούσα να του πω ότι μέχρι να αλλάξει τον τρόπο που λειτουργεί, τίποτα δεν πρόκειται να αλλάξει ποτέ, και θα παραμείνει μουδιασμένος.
YOU ARE READING
Παλεύοντας να σε κρατήσω
RomanceΗ καρδιά μου επουλώνεται. Η ψυχή του είναι κατεστραμμένη. Η χημεία μας είναι αδιαμφισβήτητη. Η έλξη μας είναι μαγνητική. Και παρόλο που δεν θα με αφήσει να μπω στην καρδιά του, υπάρχει κάτι στον Άλεξ από το οποίο δεν μπορώ να απομακρυνθώ. Αυτή είναι...