Άλεξ
Ο ήλιος είναι τόσο καλός όσο η παγωμένη μπύρα που γλιστράει στο λαιμό μου και η θέα της Ράιλι να σκύβει μπροστά μου.
Γαμώ είναι η μόνη μου σκέψη καθώς προσαρμόζω τον εαυτό μου και κάνω σκέψεις που δεν θα έπρεπε να κάνω με τα αγόρια εδώ.
Θα τελειώσει ποτέ αυτό; Το να την θέλω κοντά μου; Η θέληση να την βλέπω να κοιμάται και να ξυπνάω δίπλα της; Η ανάγκη μου να είμαι θαμμένος μέσα της;
Έχουν περάσει μόνο τρεις καταραμένες ώρες από τότε που αφήσαμε το κρεβάτι μου και γαμώτο, θα ήθελα πολύ να την σύρω στον πάνω όροφο και να την ξαναπάρω.
"Ήρεμα αγόρι μου!" και να η φωνή που θα με κάνει να χαλαρώσω.
"Τι τρέχει, Μπέκς."
"Προφανώς εσύ, αν δεν σταματήσεις να την κοιτάς σαν να θέλεις να την ξαπλώσεις πάνω σε αυτήν την ξαπλώστρα και να την πηδήξεις μέχρι τη λήθη." λέει, πίνοντας μια μεγάλη γουλιά από την μπύρα του.
Καλά, αυτή είναι πάντα μια σκέψη.
"Ευχαριστώ για το όραμα, φίλε, γιατί πραγματικά αυτό δεν βοηθάει τώρα." απαντώ με ένα ρολάρισμα των ματιών μου και κουνώντας το κεφάλι μου, πριν κοιτάξω τριγύρω για να βεβαιωθώ ότι τα αγόρια είναι αρκετά μακριά, για να μην μπορούν να μας ακούσουν να μιλάμε για το πώς θέλω να μαγαρίσω την απίστευτα σέξι κηδεμόνα τους.
Μετακινούμαι ξανά στην καρέκλα μου καθώς την βλέπω να κάθεται οκλαδόν και να προσαρμόζει το πάνω μέρος του μαγιό της πριν απλώσει το αντηλιακό στον Ζάντερ.
Κουνάω το κεφάλι μου σκεφτόμενος την ανησυχία της νωρίτερα για το ποιο μαγιό να φορέσει για τα αγόρια που θα έρχονταν για ένα pool party.
Ακόμα και με το κόκκινο ολόσωμο που θεώρησε σεμνό, κάθε καμπύλη της φαίνεται σαν ένας γαμημένος οδικός χάρτης που με βάζει σε πειρασμό να του κάνω ένα test drive.
"Κρίνοντας από αυτό το χαζό βλέμμα στο πρόσωπό σου, να υποθέσω ότι τα πράγματα πάνε καλά;" ρωτάει ο Μπεκς καθώς κάθεται δίπλα μου και με βγάζει από τις βρώμικες σκέψεις μου.
"Αρκετά." αφαιρώ το καπάκι ενός άλλου μπουκαλιού με το ανοιχτήρι και πίνω μία γουλιά.
"Σε παρακαλώ μην μου πεις ότι θα μου γίνεις σπιτόγατος τώρα."
"Σπιτόγατος; Όχι βέβαια." γελάω, "Παρόλο που η γυναίκα είναι απίστευτα σέξι με τα τακούνια της, να σπρώχνει αυτό το καρότσι με τα ψώνια μπροστά μου."
YOU ARE READING
Παλεύοντας να σε κρατήσω
RomanceΗ καρδιά μου επουλώνεται. Η ψυχή του είναι κατεστραμμένη. Η χημεία μας είναι αδιαμφισβήτητη. Η έλξη μας είναι μαγνητική. Και παρόλο που δεν θα με αφήσει να μπω στην καρδιά του, υπάρχει κάτι στον Άλεξ από το οποίο δεν μπορώ να απομακρυνθώ. Αυτή είναι...