Τον κοιτάζω παρατηρώντας τα φώτα του δρόμου να παίζουν πάνω από τις γωνίες του προσώπου του καθώς κατευθυνόμαστε προς το σπίτι.
Ο Σάμι οδηγεί το αυτοκίνητό μου προς στο σπίτι, αλλά καθώς εγώ και ο Άλεξ βγαίνουμε από τον αυτοκινητόδρομο, συνειδητοποιώ ότι δεν πάμε στο σπίτι ακόμα.
Τον κοιτάζω ξανά και πρέπει να νιώθει το βάρος του βλέμματός μου γιατί γυρίζει προς το μέρος μου με μάτια ακόμη ελαφρώς κόκκινα από το κλάμα.
Κλειδώνουν στα δικά μου στιγμιαία καθώς χαμογελάει απαλά και στη συνέχεια κουνάει ελαφρώς το κεφάλι του, σαν να προσπαθεί ακόμα να επεξεργαστεί τα γεγονότα των τελευταίων ωρών πριν κοιτάξει πίσω στο δρόμο.
Είμαι τόσο βαθιά στη σκέψη που δεν αναγνωρίζω καν την τοποθεσία μας όταν ο Άλεξ μπαίνει σε ένα parking και σταματάει το αυτοκίνητο.
"Υπάρχει κάτι που πρέπει να κάνω. Έρχεσαι μαζί μου;"
Τον κοιτάζω μπερδεμένη για το τι κάνουμε στις έντεκα το βράδυ σε κάποιο τυχαίο parking στα περίχωρα του Χόλιγουντ.
Προφανώς είναι σημαντικό γιατί μετά το αποψινό το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι είναι πιθανώς εξαντλημένος και θέλει απλώς να πάει σπίτι.
"Φυσικά."
Βγαίνουμε από το αυτοκίνητο και κοιτάζω τριγύρω, λίγο καχύποπτη που αφήνουμε ένα τόσο ωραίο αυτοκίνητο σε αυτό το υποβαθμισμένο, ελάχιστα φωτισμένο parking, αλλά ο Άλεξ είναι εντελώς απτόητος.
Με τραβάει κοντά του και με οδηγεί προς μια ξύλινη πόρτα που μοιάζει να βγήκε κατευθείαν από τα μεσαιωνικά χρόνια.
Ο Άλεξ την ανοίγει και έρχομαι αμέσως αντιμέτωπη με έντονα φώτα, απαλή μουσική και ένα παράξενο βουητό.
Γυρίζω το κεφάλι μου προς τον Άλεξ, ο οποίος με παρακολουθεί με μεγάλη περιέργεια και κουνάει το κεφάλι του γελώντας με την ξαφνιασμένη μου αντίδραση και τα διευρυμένα μάτια μου.
Δεν έχω ξαναπάει ποτέ σε τέτοια μέρη και βαθιά μέσα μου ένα κομμάτι μου ξέρει γιατί είμαστε εδώ, αλλά δεν βγάζει νόημα.
Ο Άλεξ ενώνει τα δάχτυλά του με τα δικά μου καθώς περπατάμε σε έναν στενό διάδρομο προς ένα δωμάτιο όπου υπάρχουν έντονα φώτα. Περνάει το κατώφλι μπροστά μου και σταματάει στιγμιαία μέχρι να σταματήσει το βουητό.
"Ε, γαμώ την πουτάνα μου! Ήρθε το παιδί θαύμα." φωνάζει μια τρεμάμενη φωνή και ο Άλεξ γελάει πριν προχωρήσει πιο μέσα στο δωμάτιο, "Γαμώτο, είσαι χάρμα οφθαλμών, Wood!"
YOU ARE READING
Παλεύοντας να σε κρατήσω
RomanceΗ καρδιά μου επουλώνεται. Η ψυχή του είναι κατεστραμμένη. Η χημεία μας είναι αδιαμφισβήτητη. Η έλξη μας είναι μαγνητική. Και παρόλο που δεν θα με αφήσει να μπω στην καρδιά του, υπάρχει κάτι στον Άλεξ από το οποίο δεν μπορώ να απομακρυνθώ. Αυτή είναι...