Ο ήλιος της Καλιφόρνια με χαλαρώνει καθώς απορροφώ τη ζεστασιά του στην αυλή μου.
Κάθομαι στην ξαπλώστρα, γέρνοντας το κεφάλι μου να πιάσω τις τελευταίες αχτίδες πριν βυθιστούν και ξεθωριάσουν στο σούρουπο.
Τα φύλλα από αρκετούς φοίνικες που καλύπτουν τον φράχτη της αυλής μας θροΐζουν από το ελαφρύ αεράκι, ηρεμώντας με.
Τα γεγονότα εκείνης της μέρας άφησαν το σημάδι τους πάνω μου.
Και με την Τζόσι να έχει γρίπη, θα είμαι πίσω στη Στέγη σε λιγότερο από εικοσιτέσσερις ώρες για να καλύψω τη βάρδια της.
Παρόλο που είναι νωρίς το απόγευμα, πραγματικά πρέπει να αρχίσω να ετοιμάζομαι για ύπνο, για να συνέλθω από την εξάντληση.
Αλλά άφησα την Χάντι να με πείσει για ένα ποτήρι κρασί και λίγη πίτσα που φτιάχνει στο σπίτι.
Κλείνω τα μάτια μου, γέρνοντας το κεφάλι μου πίσω, αναστενάζω ενώ αρχίζω να σκέφτομαι ότι οι νέες εγκαταστάσεις θα γίνουν πραγματικότητα.
Αυτή είναι η νέα μας προσέγγιση για να επεκταθεί η φροντίδα των ορφανών παιδιών και ας ελπίσουμε να γίνει το καινοτόμο πρωτόκολλο για αλλαγή στο σύστημα αναδοχής μας.
Μπορούμε να ενισχύσουμε τα επιχειρήματά μας ότι το να δημιουργούμε μικρές ομάδες παιδιών κάτω από μία στέγη - όπου έχουν διαρκώς κηδεμόνες, κανόνες, σχολείο, ψυχοθεραπευτές - θα οδηγήσει σε ισορροπημένους ενήλικες. Θα έχουν ένα μέρος όπου ανήκουν.
Ένα ρίγος περηφάνιας τρέχει μέσα μου καθώς σκέφτομαι όλες τις πιθανότητες και όλες τις ελπίδες που μπορούμε να δημιουργήσουμε με την ολοκλήρωση αυτού του project.
Και μετά ξαφνικά ανακατεύομαι όταν σκέφτομαι αυτόν. Δεν μπορώ να καταλάβω τι συμπέρασμα να βγάλω από το σχόλιό του ότι δεν κάνει σχέσεις.
Γιατί συνεχίζω να τον σκέφτομαι αφού δεν υπάρχει κάτι εκεί; Επειδή υπάρχει. Δεν μπορώ να αρνηθώ ότι είναι περισσότερο από χάρμα οφθαλμών.
Και σίγουρα δεν μπορώ να συμπεριφέρομαι σαν οι σπίθες που γαζώνουν το χέρι μου όταν με αγγίζει να είναι φανταστικές.
Αλλά δεν θέλω να μπλέξω με αυτόν και τους γκομενίστικους τρόπους του, ειδικά τώρα που πρέπει να το κάνω λόγω της δουλειάς.
Αναστενάζω δυνατά όταν ακούω την συρόμενη πόρτα να ανοίγει και η Χάντι βγαίνει έξω με ένα μπουκάλι κρασί, δύο ποτήρια και ένα κουτί πίτσας στοιβαγμένο με πιάτα και χαρτοπετσέτες από πάνω. Ξαφνικά συνειδητοποιώ πόσο πεινάω.
YOU ARE READING
Παλεύοντας να σε κρατήσω
RomanceΗ καρδιά μου επουλώνεται. Η ψυχή του είναι κατεστραμμένη. Η χημεία μας είναι αδιαμφισβήτητη. Η έλξη μας είναι μαγνητική. Και παρόλο που δεν θα με αφήσει να μπω στην καρδιά του, υπάρχει κάτι στον Άλεξ από το οποίο δεν μπορώ να απομακρυνθώ. Αυτή είναι...