Το κεφάλι μου είναι θολό και είμαι πολύ κουρασμένη. Θέλω απλώς να βυθιστώ ξανά σε αυτήν τη ζεστασιά.
Και μετά με χτυπάει. Το αίμα, η ζάλη, ο πόνος, τα ορθογώνια πλακάκια στο ταβάνι καθώς το φορείο προχωρούσε στον διάδρομο, παραπέμποντας για άλλη μια φορά στα λόγια του γιατρού που δεν περίμενα να ακούσω ξανά.
Ανοίγω τα μάτια μου, ελπίζοντας να είμαι στο σπίτι και αυτό να είναι απλώς ένα κακό όνειρο, αλλά μετά βλέπω τις μηχανές και νιώθω το κρύο υγρό του ορού.
Νιώθω τον πόνο στην κοιλιά μου και το στεγνό αλάτι από τα δάκρυα που λεκιάζουν τα μάγουλά μου. Τα δάκρυα που έριξα όταν άκουσα τις λέξεις να επιβεβαιώνουν αυτό που ήξερα ήδη.
Και παρόλο που ένιωθα την ζωή μου να τελειώνει, πάλι ήταν σπαρακτικό όταν το επιβεβαίωσε η γιατρός.
Φώναζα και χτυπιόμουν, της έλεγα ότι έκανε λάθος, γιατί παρόλο που επανέφερε το σώμα μου στη ζωή, τα λόγια της σταματούσαν την καρδιά μου.
Και μετά χέρια με κρατούσαν κάτω καθώς πολεμούσα την πραγματικότητα, τον πόνο, την καταστροφή μέχρι που η βελόνα πιέστηκε στον ορό μου και το σκοτάδι με διεκδίκησε για άλλη μια φορά.
Κρατάω τα μάτια μου κλειστά, προσπαθώντας να νιώσω πέρα από το κενό μέσα μου που αντηχεί γύρω μου, προσπαθώ να ξεπεράσω την ομίχλη της δυσπιστίας, την ατέλειωτη θλίψη που δεν μπορώ καν να συλλάβω. Προσπαθώ να σιγήσω τις φανταστικές κραυγές που ακούω τώρα αλλά δεν μπορούσα να ακούσω χθες το βράδυ όταν το μωρό μου πέθανε.
Ένα δάκρυ κυλάει στο μάγουλό μου. Είμαι τόσο χαμένη σε όσα νιώθω, γι' αυτό επικεντρώνομαι σε κάθε αίσθηση γιατί νιώθω το ίδιο. Μόνη. Αδύναμη.
"Και είναι πάλι μαζί μας τώρα." λέει μια φωνή στα δεξιά μου, και κοιτάζω μια κυρία με ευγενικά μάτια που φοράει μία άσπρη ποδιά - την ίδια κυρία που μου ανακοίνωσε τα νέα νωρίτερα, "Ήσουν αναίσθητη για λίγο."
Καταφέρνω ένα αδύναμο χαμόγελο, η μόνη μου συγνώμη για την αντίδρασή μου, επειδή το μόνο άτομο που ήθελα να δω, το μόνο άτομο που χρειάζομαι περισσότερο από οποιονδήποτε δεν είναι εδώ. Και είμαι συντετριμμένη.
Ξέρει για τη ζωή που δημιουργήσαμε; Δεν μπορούσε να το διαχειριστεί οπότε έφυγε;
Ο πανικός αρχίζει να με πνίγει αμέσως. Τα δάκρυα αρχίζουν να μαζεύονται καθώς κουνάω το κεφάλι μου, ανίκανη να μιλήσω.
YOU ARE READING
Παλεύοντας να σε κρατήσω
RomanceΗ καρδιά μου επουλώνεται. Η ψυχή του είναι κατεστραμμένη. Η χημεία μας είναι αδιαμφισβήτητη. Η έλξη μας είναι μαγνητική. Και παρόλο που δεν θα με αφήσει να μπω στην καρδιά του, υπάρχει κάτι στον Άλεξ από το οποίο δεν μπορώ να απομακρυνθώ. Αυτή είναι...