Chapter 3

5.4K 242 15
                                    

Κάθομαι στα παρασκήνια στον χαοτικό απόηχο της δημοπρασίας, αλλά το μυαλό μου εξακολουθεί να μένει κολλημένο εκεί.

Η τελευταία μιάμιση ώρα ήταν μια τρέλα. Μια επιτυχημένη τρέλα, για την ακρίβεια, αλλά με πολύ υψηλό κόστος - την αξιοπρέπειά μου.

Την τελευταία στιγμή, μία από τις συμμετέχουσες στη δημοπρασία των ραντεβού αρρώστησε.

Δεν υπήρχε κάποιος άλλος πρόθυμος να συμμετάσχει και καθώς ήταν συγκεκριμένος ο αριθμός των συμμετεχόντων, παρακαλούσα κάθε μέλος του προσωπικού μου να πάρει τη θέση της.

Από όλους τους διαθέσιμους ανθρώπους που δεν χρειαζόταν για τη διευκόλυνση της δημοπρασίας, όσοι έμειναν ήταν είτε παντρεμένοι είτε είχαν σοβαρή σχέση με κάποιον. Όλοι εκτός από εμένα.

Κλαψούρισα, καλόπιασα, ακόμη και παρακάλεσα, αλλά με μια ειρωνική ανατροπή, που πολλοί από το προσωπικό ευχαριστήθηκαν, βρέθηκα ο αριθμός εικοσιδύο στη δημοπρασία.

Οπότε έπρεπε να το πάρω απόφαση και να το κάνω για την ομάδα, όλο το διάστημα έπρεπε να αγνοήσω ένα προαίσθημα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά, αλλά δεν μπορούσα να το προσδιορίσω.

Και πιστέψτε με, μισούσα το κάθε γαμημένο λεπτό!

Από την εισαγωγή που είχε το στυλ ενός διαγωνισμού ομορφιάς, την πασαρέλα λες και ήμασταν τρόπαια, τα σφυρίγματα από το κοινό, μέχρι τις αδιάφορες ανακοινώσεις του εκφωνητή για τα μεγάλα ποσά των πλειοδοτών.

Τα φώτα ήταν τόσο τυφλωτικά που δεν μπορούσα να δω το κοινό, μόνο αόριστα περιγράμματα από σώματα.

Ο χρόνος μου στη σκηνή ήταν γεμάτος από αμηχανία, τον ήχο του σφυγμού μου να χτυπάει στα αυτιά μου, τον φόβο ότι ο ιδρώτας μου από την ζέστη των φώτων στα σκηνικά θα άφηνε σκούρα σημάδια στα μασχάλες του φορέματός μου.

Είμαι βέβαιη ότι αν βρισκόμουν από την άλλη μεριά της σκηνής, θα είχα βρει τα σχόλια των δημοπρατών ενδιαφέροντα, την συμμετοχή του κόσμου αξιαγάπητη και την προσπάθεια ορισμένων γυναικών στη σκηνή να αυξήσουν τις προσφορές τους, διασκεδαστική.

Θα έβλεπα τις συνεισφορές να αυξάνονται και θα ήμουν περήφανη για το προσωπικό μου και το επιτυχημένο αποτέλεσμα.

Αντ' αυτού, κάθομαι στα παρασκήνια, παίρνω μια βαθιά ανάσα και προσπαθώ να χωνέψω αυτό που μόλις συνέβη.

"Μπράβο, Ρι!" ακούω την απόλαυση στη φωνή του Ντέιβ για τη δύσκολη θέση που ήμουν, καθώς έρχεται στα παρασκήνια προς το μέρος μου μέσα από τις εικοσιτέσσερις άλλες γυναίκες που ήταν πρόθυμες να πάρουν μέρος στην δημοπρασία.

Παλεύοντας να σε κρατήσωWhere stories live. Discover now