Όταν ο Άλεξ και εγώ βγαίνουμε από το σπίτι, ένα παράξενο αίσθημα ηρεμίας εγκαθίσταται μέσα μου.
Νομίζω ότι αυτή είναι η καλύτερη προσέγγιση για ένα ραντεβού με τον Άλεξ. Τον έπιασα απροετοίμαστο οπότε δεν μπορεί να κάνει καμία εκτενή οργάνωση.
Η εκτενής οργάνωση μπορεί να ισούται με υπερβολικές πολυτέλειες και προσχεδιασμένη αποπλάνηση. Δύο πράγματα που σίγουρα δεν χρειάζομαι. Είναι αρκετά δύσκολο να του αντισταθώ όπως είναι.
"Θα πάρουμε το αυτοκίνητό μου." λέει, τοποθετώντας το χέρι του στην πλάτη μου, η ζεστασιά με παρηγορεί καθώς με οδηγεί προς ένα κομψό, μαύρο κάμπριο παρκαρισμένο δίπλα στο πεζοδρόμιο.
Το Maserati είναι όμορφο και φαίνεται σαν να είναι περιποιημένο σχολαστικά. Φαίνεται σαν να μπορεί πραγματικά να πετάξει, και στιγμιαία, φαντάζομαι να κάθομαι πίσω από το τιμόνι, να πατάω το πετάλι, και να αφήνω όλα μου τα φαντάσματα πίσω.
"Ωραίο αυτοκίνητο." παραδέχομαι, παρόλο που προσπαθώ να μη δείξω κανένα ενδιαφέρον.
Είμαι σίγουρη ότι είναι συνηθισμένος οι γυναίκες να παραχαϊδεύουν αυτόν και το αμάξι του. Όχι εγώ.
Ας ξεκινήσει το παιχνίδι, σκέφτομαι.
"Ευχαριστώ." μου ανοίγει την πόρτα του συνοδηγού, και γλιστράω μέσα στο μαύρο δέρμα, θαυμάζοντας την εσωτερική κατασκευή και την απόλυτη χλιδή.
"Σκέφτηκα ότι ήταν μια όμορφη μέρα για να οδηγήσω με την οροφή κατεβασμένη." λέει, κάνοντας τον κύκλο του αυτοκινήτου και γλιστράει δίπλα μου, "Απλώς δεν συνειδητοποίησα ότι θα σε έβγαζα και έξω με αυτό. Ένα επιπλέον bonus!" λέει, δίνοντάς μου ένα τεράστιο χαμόγελο καθώς φοράει τα γυαλιά ηλίου του.
Δεν μπορώ παρά να του δείξω ένα χαμόγελο πίσω.
"Τι απέγιναν τα παλιά καλά φορτηγάκια;" ρωτάω καθώς σκύβει και ανοίγει το ντουλαπάκι, χαϊδεύοντας το μπράτσο του στον μηρό μου και γελώντας δυνατά.
Το άγγιγμα του με ηλεκτρίζει, ακόμη κι όταν είναι τυχαίο.
Βγάζει ένα φθαρμένο, φορμαρισμένο καπέλο του μπέιζμπολ και το φοράει στο κεφάλι του, τα σκούρα μαλλιά του πετάγονται κάτω από αυτό στο σβέρκο του. Τραβάει το γείσο του καπέλου αρκετά χαμηλά για να αγγίζει τα γυαλιά του.
Υποθέτω ότι αυτό είναι το "ανώνυμο" λουκ του, αλλά το μόνο που σκέφτομαι είναι ότι φαίνεται τρομερά σέξι. Το καυτό, τολμηρό bad boy τυλιγμένο σε ένα κορμί που σου τρέχουν τα σάλια.
YOU ARE READING
Παλεύοντας να σε κρατήσω
RomanceΗ καρδιά μου επουλώνεται. Η ψυχή του είναι κατεστραμμένη. Η χημεία μας είναι αδιαμφισβήτητη. Η έλξη μας είναι μαγνητική. Και παρόλο που δεν θα με αφήσει να μπω στην καρδιά του, υπάρχει κάτι στον Άλεξ από το οποίο δεν μπορώ να απομακρυνθώ. Αυτή είναι...