Μένουμε έτσι, εγώ να κάθομαι καβάλα πάνω του, με τα χέρια μας τυλιγμένα γύρω από τον άλλο, τα κεφάλια θαμμένα το ένα στο άλλο για κάποιο χρονικό διάστημα, κανένας μας δε μιλάει.
Με καταβάλλουν τα συναισθήματα καθώς κρατάμε ο ένας τον άλλο.
Γαμώτο! Πόσο ανόητη ήμουν να σκεφτώ ότι θα μπορούσα όντως να κάνω περιστασιακό σεξ;
Συναισθήματα αναβλύζουν μέσα μου. Συναισθήματα που ξέρω ότι ο Άλεξ δεν θα ανταποδώσει ποτέ, και παλεύω να κρατήσω την ψυχραιμία μου.
Λέω στον εαυτό μου να συγκρατηθεί, ότι μπορώ να βυθιστώ και να ξεσπάσω όταν θα είμαι μόνη μου.
Ο Άλεξ σηκώνει τα πόδια του και ξαπλώνει πίσω. Παίρνει το κεφάλι μου στα χέρια του και με καρφώνει με το μεθυστικό του βλέμμα.
"Είσαι καλά;" μου ψιθυρίζει.
Κουνάω το κεφάλι μου, προσπαθώντας να διώξω την ανησυχία από τα μάτια μου.
Ανασηκώνεται και με φιλάει. Ένα φιλί τόσο απαλό και τρυφερό που πρέπει να κρατήσω τα δάκρυα γιατί η τρυφερότητά του με αφοπλίζει και με απογυμνώνει.
Όταν ανοίγει τα μάτια του, με κοιτάζει για λίγη ώρα. Βλέπω κάτι να εμφανίζεται μέσα τους γρήγορα, αλλά δεν μπορώ να το αποκρυπτογραφήσω.
Κουνάει το κεφάλι του γρήγορα και με σηκώνει από πάνω του πριν φύγει από το κρεβάτι χωρίς να πει κουβέντα.
Σηκώνεται βιαστικά, αποφεύγοντας το απορημένο μου βλέμμα και περνάει το χέρι του μέσα από τα μαλλιά του, ψιθυρίζοντας "Γαμώτο".
Παρακολουθώ τους τονισμένους, φαρδείς του ώμους και τον πολύ ελκυστικό κώλο του καθώς περπατάει προς το μπάνιο.
Ακούω το νερό να τρέχει και ακόμη μία πνιχτή βρισιά.
Τραβάω το σεντόνι γύρω μου, αισθάνομαι ξαφνικά μόνη και άβολα.
Μετά από λίγες στιγμές, ο Άλεξ εμφανίζεται από το μπάνιο φορώντας ένα μαύρο μποξεράκι. Στέκεται στην πόρτα και με κοιτάει.
Έχει φύγει όλη η ζεστασιά και το συναίσθημα που υπήρχε μέσα στα μάτια του λίγα λεπτά πριν.
Έχει αντικατασταθεί από ένα κρύο, αδιάφορο βλέμμα, καθώς με κοιτάζει στο κρεβάτι του.
Δεν είναι πλέον χαλαρός. Η ένταση γύρω από τα μάτια του και το σφίξιμο στο σαγόνι του είναι ξεκάθαρα.
"Να σου φέρω κάτι;" ρωτάει, η φωνή του μία απότομη βραχνάδα, "Εγώ χρειάζομαι ένα ποτό."
YOU ARE READING
Παλεύοντας να σε κρατήσω
RomanceΗ καρδιά μου επουλώνεται. Η ψυχή του είναι κατεστραμμένη. Η χημεία μας είναι αδιαμφισβήτητη. Η έλξη μας είναι μαγνητική. Και παρόλο που δεν θα με αφήσει να μπω στην καρδιά του, υπάρχει κάτι στον Άλεξ από το οποίο δεν μπορώ να απομακρυνθώ. Αυτή είναι...