Άλεξ
Θεέ μου, είναι τόσο γαμημένα πανέμορφη. Δεν μπορώ να κρατηθώ και να μην απλώσω το χέρι για να βγάλω μία μπούκλα από το μάγουλό της.
Το συναίσθημα - εκείνο το γαμημένο ξένο συναίσθημα που δεν είναι τόσο ξένο πια - ρέει μέσα μου, με αρπάζει από τα αρχ@δια και μετά μου τα παραδίδει πίσω σε μία πιατέλα.
Κάνει τον φόβο να τρέμει στη βάση της σπονδυλικής μου στήλης σε μία συνεχή κατάσταση επιπτώσεων.
Τα δάχτυλά μου παραμένουν στον ώμο της, αγγίζοντάς την για να βεβαιωθώ ότι είναι πραγματική. Δεν υπάρχει πιθανότητα να είναι.
Με κατατρομάζει. Αυτό το όχι τόσο ξένο συναίσθημα με κατατρομάζει. Αλλά δεν μπορώ να αναγκάσω τον εαυτό μου να απομακρυνθεί. Από εκείνη την πρώτη συνάντηση δεν μπορούσα.
Σκατά, στην αρχή ήταν σίγουρα η πρόκληση. Αυτό το έξυπνο στόμα, αυτά τα βιολετί μάτια και το κούνημα αυτού του κώλου - ποιος δυναμικός άντρας θα το έκανε;
Χριστέ μου. Πες μου ότι δεν μπορώ να έχω κάτι και είμαι απόλυτα σίγουρος ότι θα το κυνηγήσω μέχρι να το πάρω. Μέσα. Είμαι μέσα μέχρι την γαμημένη σημαία τερματισμού.
Αλλά τότε, εκείνη την πρώτη φορά που εμφανίστηκα στην Στέγη - εκείνο το βλέμμα στα μάτια της που μου είπε να ξεκουμπιστώ και να μην μπλέξω με τον Ζάντερ της αλλιώς θα με έβαζε η ίδια στη θέση μου - όλα άλλαξαν. Έγινε πραγματικό. Η πρόκληση έπαψε να υπάρχει.
Το μόνο που είδα εκείνη τη στιγμή ήταν ο εαυτός μου ως παιδί. Ο εαυτός μου τώρα.
Ήξερα ότι αγαπούσε το διαλυμένο μέσα μας. Ήταν εντάξει με το σκοτάδι γιατί ήταν τόσο γεμάτη από γαμημένο φως. Ήξερα ότι θα καταλάβαινε πολύ περισσότερα από όσα θα μπορούσα ποτέ να πω.
Αυτή η ανιδιοτελής ψυχή της και το έλα-να-με-γ@μήσεις σώμα της απλά με τράβηξαν, τυλίχτηκαν σε μέρη μέσα μου που πίστευα ότι είχαν πεθάνει και δεν θα αναγεννηθούν ποτέ. Με έκανε να νιώθω ενώ ήμουν τόσο χαρούμενος που ζούσα στη θολούρα γύρω μου.
Θέλω να πω, ποιος πραγματικά κάνει τα σκατά που κάνει εκείνη; Παίρνει κατεστραμμένα παιδιά - πολλά κατεστραμμένα παιδιά - και τα αντιμετωπίζει ως δικά της. Τα υπερασπίζεται. Τα αγαπάει. Παλεύει για αυτά. Είναι πρόθυμη να κάνει μία συμφωνία με τον διάβολο, όπως εγώ, προς όφελός τους.
Εκείνη την ημέρα στην αίθουσα συσκέψεων, όταν την παγίδευσα στην μικρή μου συμφωνία, μπορούσα να δω τον τρόμο και τη γνώση ότι θα την πλήγωνα σε αυτό το λάγνο βλέμμα, και όσο κι αν το γνώριζε, συμφώνησε για χάρη των αγοριών, ανεξάρτητα από την ζημιά που θα της προκαλούσε προσωπικά.
YOU ARE READING
Παλεύοντας να σε κρατήσω
RomanceΗ καρδιά μου επουλώνεται. Η ψυχή του είναι κατεστραμμένη. Η χημεία μας είναι αδιαμφισβήτητη. Η έλξη μας είναι μαγνητική. Και παρόλο που δεν θα με αφήσει να μπω στην καρδιά του, υπάρχει κάτι στον Άλεξ από το οποίο δεν μπορώ να απομακρυνθώ. Αυτή είναι...