"Ακόμη σκεφτόμαστε αν θα προσφέρουμε την χορηγία ανά αγώνα ή για όλη τη σεζόν. Η ομάδα μου δουλεύει πάνω σε αυτό αυτήν την στιγμή, δεδομένου ότι έχουμε μόνο λιγότερο από τρεις μήνες μέχρι τον πρώτο αγώνα για να βρούμε όσους περισσότερους εταιρικούς σπόνσορες μπορούμε."
"Δεν είναι απίστευτο;" φωνάζει ο Τέντι από δίπλα μου.
Γυρίζω σε αυτόν και του χαμογελάω με εκτίμηση, πριν γυρίσω πίσω να αντικρίσω τον Άλεξ.
"Είστε πολύ γενναιόδωρος εσείς και η εταιρεία σας. Είμαι απλώς λίγο μπερδεμένη για το λόγο. Γιατί την CC;"
Οι γωνίες του στόματος του ανεβαίνουν.
"Ας πούμε απλώς ότι είστε πολύ πειστική, κυρία Τόμας. Νομίζω ότι θα απολαύσω να δουλεύω με κάποιον τόσο παθιασμένο και..." κοιτάει αλλού, ψάχνοντας την λέξη πριν φέρει τα μάτια του πίσω στα δικά μου, "... να ανταποκρίνεται τόσο άμεσα όσο βρήκα ότι ήσασταν εσείς το βράδυ του Σαββάτου." κρατάει το πρόσωπό του ασυγκίνητο, παρότι τα μάτια του είναι οτιδήποτε άλλο, καθώς η γλώσσα του πετάγεται για να γλείψει το κάτω χείλος του.
Παρά το αίμα που βράζει στο κεφάλι μου με τα λόγια του, νιώθω ένα κοκκίνισμα να απλώνεται στα μάγουλά μου και κάτω στον λαιμό μου.
Νιώθω άβολα κάτω από το βλέμμα του, εύχομαι να ήμουν οπουδήποτε αλλού από εδώ.
Όπως στο κρεβάτι του, κάτω από αυτόν, με τα δάχτυλά του να χορεύουν στο δέρμα μου, και τα χείλη του να κυριεύουν τα δικά μου.
Τι στον διάολο; Είναι αρκετά κακό που είναι μπροστά μου, τώρα διαφθείρει και τις σκέψεις μου. Αυτό δεν είναι καλό. Σίγουρα δεν είναι καλό.
Συγκρατώ τον θυμό μου με το θράσος του Άλεξ. Δεν το πιστεύω ότι μόλις το είπε αυτό. Είναι πραγματικά τόσο απαραίτητο να αναφέρεται στην απερισκεψία μου μπροστά στο αφεντικό μου;
Πώς τολμάει να έρχεται στο γραφείο μου και να με προκαλεί, να μου θυμίζει κάτι για το οποίο δεν είμαι καν περήφανη. Κάτι που δεν πρόκειται να ξεχάσω σύντομα.
"Ανταποκρίνεται άμεσα." λέει ο Τέντι σκεπτικός, "Είναι τέλειος τρόπος να περιγράψεις την Ράιλι εδώ!" με χτυπάει στην πλάτη και η περηφάνια γεμίζει την φωνή του. Έχει πλήρη άγνοια, "Πάντα δίνει και με το παραπάνω."
Ο Άλεξ σηκώνει τα μάτια του στον Τέντι, που δεν έχει ιδέα για την ερωτική μας φόρτιση.
"Όντως, έτσι είναι. Και ένα πολύ δύσκολο προσόν να βρεις σε κάποιον." γνέφει, συμφωνώντας με τον Τέντι, "Την έβλεπα εν δράση το βράδυ του Σαββάτου και εντυπωσιάστηκα αρκετά."
YOU ARE READING
Παλεύοντας να σε κρατήσω
RomanceΗ καρδιά μου επουλώνεται. Η ψυχή του είναι κατεστραμμένη. Η χημεία μας είναι αδιαμφισβήτητη. Η έλξη μας είναι μαγνητική. Και παρόλο που δεν θα με αφήσει να μπω στην καρδιά του, υπάρχει κάτι στον Άλεξ από το οποίο δεν μπορώ να απομακρυνθώ. Αυτή είναι...